ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فبلت LG به نام G Stylo با پشتیبانی از کارت حافظه با ظرفیت دو ترابایت رسما معرفی شد

کمتر از یک هفته قبل از معرفی رسمی پرچمدار ال جی به نام G4، این شرکت امروز به شکل رسمی از یک موبایل اندرویدی دیگر پرده برداشت که G Stylo نام دارد. آنگونه که از نام ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۹:۲۰

کمتر از یک هفته قبل از معرفی رسمی پرچمدار ال جی به نام G4، این شرکت امروز به شکل رسمی از یک موبایل اندرویدی دیگر پرده برداشت که G Stylo نام دارد.

آنگونه که از نام موبایل جدید نیز مشخص است، یکی از ویژگی های آن داشتن قلم هوشمند یا همان استایلوس بوده و می توان آن را جانشینی برای G3 Stylus که سال گذشته شانه به شانه ی G3 معرفی شد متصور بود. با دیجیاتو همراه باشید.

جی استایلو از اندروید ۵ بهره برده و با همین پلتفرم نیز به دست مشتریان خواهد رسید؛ مشخصات سخت افزاری نیز حکایت از آن دارند که موبایل مورد بحث را به هیچ عنوان نمی توان در قلمرو پرچمدارن گنجاند، این محصول در بهترین حالت یک محصول میان رده است.

فبلت جدید LG از یک نمایشگر ۵.۷ اینچ با رزولوشن HD بهره برده و قدرت خود را نیز توسط چیپست ۶۴ بیت و ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ با کلاک ۱.۲ گیگاهرتز تامین می نماید.

The-LG-G-Stylo (1)

اما نکته ی بسیار جالب مشخصه ایست که قطعا تا کنون در هیچ موبایل دیگری مشاهده ننموده اید؛ Stylo از کارت های حافظه جانبی با حجم ۲ ترابایت پشتیبانی به عمل می آورد، هرچند که هنوز هیچ کارت حافظه ای با این میزان از ظرفیت پا به عرصه ی وجود نگذاشته است.

اسمارت فونی که امروز ال جی معرفی نموده، ۱۶۳ گرم وزن داشته که با توجه به اندازه ی ۱۵۴.۳ در ۷۹.۲ در ۹.۶ میلیمتری و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرش، وزن معقولی محسوب می گردد. این فبلت از باندهای LTE پشتیبانی نموده و از بلوتوث ۴.۱، دوربین اصلی ۸ و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل، ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی اطلاعات نیز بهره مند است.

جی استایلو، ابتدا در کره جنوبی و با قیمت ۴۶۰ دلار عرضه خواهد شد؛ سپس در ماه May ال جی آن را به سایر نقاط جهان خواهد فرستاد. هنوز مشخص نیست که آیا این محصول، در اصل همان فبلتی است که پیشتر با نام G4 Stylus آن را شناخته و شایعاتش را خوانده بودیم یا خیر؛ در شایعات قبلی ذکر شده بود که فبلت ال جی همراه با یک نمایشگر ۵.۸ اینچ و همچنین چیپست اسنپدراگون ۶۱۰ یا ۶۱۵ به بازار عرضه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • ali
    ali | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    ال جی جان دیگه از این ضعیف ترم میتونستی بزنی؟!البته مهم قیمتشه!

  • peyman
    peyman | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    Htc one m9 هم تا دو ترا ساپورت میکنه برید ببینید

  • احمد
    احمد | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من اون پشتیه رو میخوام !!! :(

  • احمدM2
    احمدM2 | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اونوقت این با این مشخصات سخت افزاری 460 دلار؟؟؟
    مگه کسی مغز چهارپا میل کرده باشه همچین چیزی رو با این قیمت بخره

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یه قابلیتی گذاشتی الجی که هنوز درست نشده هاااا ، قلمشم فکر نکنم خیلی کاربردی باشه ، به قولی با کلی ارفاق و تک ماده و جفت ماده میشه بهش گفت میانرده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی