ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس پیش بینی می کند ۳۰ میلیون ZenFone را تا پایان ۲۰۱۵ به فروش برساند

در حالیکه Zenfone 2 ایسوس در ابتدای عرضه اش فروشی مطلوب را تجربه نموده حالا کمپانی تایوانی به آینده امیدوارتر گشته و برآیندهای خودش از میزان تقاضای بازار در رابطه با این محصول را ارتقا ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

در حالیکه Zenfone 2 ایسوس در ابتدای عرضه اش فروشی مطلوب را تجربه نموده حالا کمپانی تایوانی به آینده امیدوارتر گشته و برآیندهای خودش از میزان تقاضای بازار در رابطه با این محصول را ارتقا داده است. بدین ترتیب و بر اساس تفاسیر صورت پذیرفته، اکنون ایسوس انتظار دارد تا انتهای سال جاری ۳۰ میلیون دستگاه از موبایل مذکور توسط کاربران خریداری گردد در حالیکه طی پیش بینی قبلاً صورت گرفته این رقم ۲۵ میلیون دستگاه برآورد شده بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ایسوس Zenfone 2 را در دو مدل ارائه می نماید که یکی از آنها به ۴ گیگابایت حافظه ی رم مجهز گشته است. ناگفته نماند که این تلفن هوشمند از جمله اولین محصولاتی به حساب می آمد که در زمان برگزاری نمایشگاه CES 2015 با چنین حجمی از حافظه ی یاد شده معرفی می گشت.

اسمارت فون فوق الذکر در ماه مارس آماده ی عرض شد و کمپانی تولید کننده صحبت از ارائه ی ۲ میلیون دستگاه از آن را در ماه می به میان آورد، البته تایوانی ها این رقم را در ژوئن به ۲.۵ الی ۳ میلیون خواهند رساند.

بر طبق اطلاعات ذکر شده از جانب برخی از تامین کنندگان اصلی قطعات مورد نیاز ایسوس، این کمپانی ضمن افزایش میزان تولید موبایل جدید خود موفق گشته تا اجزای مورد نیاز برای ساخت آن را نیز با رقم پایین تری از آنچه در برآیند اولیه انتظار می رفته تهیه نماید.

همین منابع می افزایند برند تایوانی شناخته شده در عرصه ی تکنولوژی، انتظار دارد تا طی سال جاری سیصد الی پانصد هزار عدد از ساعت های هوشمند ZenWatch و VivoWatch خودش را نیز به فروش رساند.

در حالیکه فعلا ZenFone 2 به چیپست چهار هسته ای و ۶۴ بیتی ۲.۳ گیگاهرتزی اتم Z3580 اینتل تجهیز گشته ولی حاضرین در زنجیره قطعات ایسوس خاطر نشان کرده اند که این شرکت در آینده موبایل مورد بحث را با چیپست های کوالکام هم ارائه خواهد نمود.

باید توجه داشت این خبر برای کوالکام نیز می تواند حائز اهمیت باشد، از آنجایی که گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج و عدم استفاده شان از چیپست های اسنپدراگون بر روی درآمد کمپانی مذکور تاثیر گذار بوده اند، تمایل پیدا کردن یکی دیگر از محصولات پرطرفدار بازار به سمت این چیپست ها می تواند در بهبود بخشیدن روند یاد شده تاثیر به سزایی داشته باشد.

باید منتظر ماند و دید آینده آنطور که ایسوس پیش بینی می کند رقم خواهد خورد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Navid as
    Navid as | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    از ایسوس تجربه خوبی ندارم یه مانیتور IPSبه قیمت 1.80ازش خریدم انگار پولمودور ریختم نور اطاق که کم میشد نصف صفحه روش بود نصفش تاریک همشون هم همینطور بودن افتضاحی بود واسه خودش- باهاش عکس روتوش میکردی چاپ که میشد میدیدی بک گراند تصویر رنگ و وارنگه اما تو مانیتور سفید نشون میده هر جور هم کالیبره میکردی فایده نداشت به همون مانیتور با وفای سامسونگ 7سال پیش بسنده کرده و مانیتور ایسوس رو با 350ضرر فروختم فقط بخاطر تعاریف بیجای دوستان در عالم مجازی -راستی مانیتور فقط سامسونگ و تمام قبلا مانیتور های سونی بود که فوقالعاده بود ام گررررررووووون -یه تبلت هم داداشم از ایسوس خرید زیر صفحش بعد 1ماه پراز گردوخاک وپرز شد خیلی برام عجیب بود -اما مین ایسوسم روعاشقانه دوست میدارم

    • مصطفی فراهانی
      مصطفی فراهانی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

      نوید جان منم دارم IPS ایسوس استفاده میکنم این مشکلایی که میگی ندارم عزیز ، دقیقا بخاطر همون مسئله کار با فتوشاپ و تنظیم رنگ چاپ هم ازش استفاده میکنم ، شاید شما کالیبره نکردی البته ببخش که اینو میگم شما خودت استادی و متوجه نمیشم نصف صفحه تاریک بودن و نصف صفحه روشن بودنش رو چون دقیقا 178 درجه زاویه دید داره راستش همین الانم دارم تست میکنم همچین مشکلی برنخوردم ، ایشالا که یه مانیتور خوب بگیری چون برای طراحی هیچ چیز مهم تر از مانیتور نیست . موفق باشی

  • Navid as
    Navid as | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    30یا 3

  • Behtash
    Behtash | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    ایسوس بی نظیرترین برند تکنولوژی حال حاضر دنیا هست . به نظرم قابل احترام ترین برند ها ایسوس و تسلا هست . کیفیت تو ایسوس حرف اول رو میزنه . یا چیزیو تولید نکینه یا اگر تولید کرد بهترینشو میزنه . نمیاد مثل سامسونگ پردازنده ی 8 هسته ای بزنه که واقعا برای عده ی معدودی کاربرد داره . میاد از پردازنده اینتل استفاده میکنه که علاوه بر کارایی مصرف گجتش بهینه باشه . ایسوس روی افکار عمومی تسلط کامل داره . میدونه کاربر چی میخواد همونو تولید میکنه . 7 ساله مادربورد ایسوس خریدم رو پی سی کوچکترین مشکلی واسش بوجود نیومده . 4 ساله لپ تاپ ایسوس دارم روزی 20 ساعت روشنه . اون 4 ساعتم اسلیپه . کوچکترین ایرادی واسش بوجود نیومده . به نظرم سامسونگ و بقیه برنده ها یک مقدار دارند از نیازهای مردم جلوتر میرند و تا این حد واقعا لازم نیست .

    • احمدM2
      احمدM2 | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

      شما اول یه کم تحقیق کن بعد بیا نظر بده
      اولین نفری هستی که میای میگی پردازنده های اینتل مصرف بهینه دارند تو موبایل.
      حداقل برو تست باطریشونو تو GSMarena ببین
      اس6 با صفحه پنچ اینچ QHD و پردازنده 8 هسته ای و 3 گیگ رم و باطری 2550 زمان تستش شده 73 ساعت
      زنفون2 با صفحه 5.5 فول اچدی و چیپ 1.8 گیگ اینتل و رم 2 و باطری 3000 تستش شده 62 ساعت (بهینگی ازش میباره)
      تعصب یعنی همین که فقط به اسم برند توجه کنی از یکی خوشت بیاد از یکی بدت بیاد

      • asus
        asus | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

        آقا احمد، من تو کل دنیای تکنولوژی فقط به یک نام اعتماد کامل دارم و اونم نامی نیست به جز "ASUS"
        (هرچند عاشق گوشیایی مثل s6 iphone6 p8 یا بعضی لپ تاپای lenovo و البته پردازنده های intel هم هستم اما به هیچ کدومشون اعتماد صد در صد ندارم)
        دلیلشم اینه که واقعا asus متفاوته من تاحالا هرچی میخاسم بخرم اول میبینم شرکت asus این محصولا داره یا نه. اگر داره حتماً ترجیح میدم نام این شرکت رو محصول باشه. تاحالا ام حتی یک بار از این کار پشیمون نشدم. چون محصولاتش درکنار کیفیت بی حدشون واقعاً از قیمت پایینی برخوردارند( نسبت به رقبا) برای مثال من از شما میخام یه محصول از این کمپانی نام ببرید که مردم اونا رد کنند یا از کیفیت پایینی برخوردار باشه. اما بقیه کمپانی ها تادلتون بخاد چنین محصولاتی دارند.
        و درآخر باید بگم که اعتماد به نام asus یک تعصب نیس. بلکه یک کار عاقلانس.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی