ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا گوگل در ویدئوی تبلیغاتی خود نکسوس جدید را در معرض دید کاربران قرار داده است؟

همانطوری که مطلع هستید گوگل هر ساله با یکی از تولید کنندگان تلفن های هوشمند وارد همکاری شده و بدین طریق اسمارت فون نکسوس جدید خود را آماده ی عرضه به بازار می نماید و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

همانطوری که مطلع هستید گوگل هر ساله با یکی از تولید کنندگان تلفن های هوشمند وارد همکاری شده و بدین طریق اسمارت فون نکسوس جدید خود را آماده ی عرضه به بازار می نماید و البته معمولاً موبایل هایی که بر اساس این راهکار آماده شده و به دست مصرف کنندگان می رسند یک وظیفه ی مهم را عهده دار هستند و آنهم چیزی نیست جز به نمایش گذاشتن صحیح و کامل قابلیت های نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید.

تلفن های هوشمند نکسوس پیشین معمولاً گجت هایی با قیمتی متوسط و معقول بودند که قشر گسترده ای از کاربران را به خاطر تجربه ی منحصر به فردی که از پلتفرم موبایلی گوگل ارائه می کردند به خود جذب می نمودند. اما وقتی نوبت به موتورولا رسید روند یاد شده دچار تغییر گشت و نکسوس ۶ با نمایشگری تقریباً ۶ اینچی و بهره مند از رزولوشن QHD با نسخه های پیشین خود یعنی نکسوس ۴ و ۵ که دست پخت ال جی بودند تفاوت های بسیاری داشت. ضمن اینکه همین مشخصه های سخت افزاری برای آن قیمتی معادل یک پرچمدار را رقم زدند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تا به امروز شاهد انتشار شایعاتی بوده ایم که حکایت از تولید اسمارت فون نکسوس بعدی توسط یکی از دو کمپانی هوآوی و یا ال جی داشته اند. البته اکنون مدتی است که دیگر شایعه تازه ای در این زمینه منتشر نگشته ولی امروز وب سایت Android Headlines متوجه نکته ی جالبی در همین رابطه شده است.

گوگل با تازگی پروژه ای با عنوان "Project Fi" را راه اندازی نموده و تحت این پروژه کاربران تلفن های هوشمند نکسوس ۶ می توانند جهت برقراری ارتباط بهتر مرتباً و بر حسب شرایط موجود بین شبکه های بی سیم و شبکه ی مخابراتی 4G سوئیچ نمایند.

در ویدئوی تبلیغاتی که برای این پروژه تهیه و در آن نحوه ی کنترل کردن میزان داده مصرفی به کاربران آموزش داده شده، رندری از یک تلفن هوشمند جدید و ناشناخته به نمایش در آمده است. البته این رندری محسوب می گردد که گوگل در برخی دیگر ویدئوهای مرتبط به پروژه ی مذکور هم مورد استفاده قرار داده ولی برخی منابع گمانه زنی می نمایند که شاید رندر مورد بحث در حال به نمایش گذاشتن نسخه جدیدی از تلفن های هوشمند نکسوس و یا به نوعی نسل دوم نکسوس ۵ باشد.

ساکنین مانتین ویو قبلاً هم چنین کارهایی کرده اند، برای مثال آنها بدون اینکه حرفی به میان بیاورند و در زمان رونمایی نماد اندروید کیت کت، اسمارت فون نکسوس ۵ را پیش از معرفی رسمی به کاربران نمایش داده بودند.

البته با همه ی این تفاسیر هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ممکن است تمامی این حدس و گمان ها فرضیه هایی غلط و نادرست باشند، اما دلیل مشخصی هم وجود ندارد که چرا غول دنیای جستجوهای اینترنتی در ویدئوهای خود از نکسوس ۶ استفاده نکرده و تصمیم گرفته تصویری از یک تلفن هوشمند ناشناخته را در معرض دید کاربران قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • hamidreza
    hamidreza | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    به نظر من این نکسوس 7 که روی پلتفرم جی 4 ساخته شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی