ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر تازه از ساعت هوشمند صفحه گرد No. 1 Sun

ساعت های هوشمند این روزها تنوع زیادی دارند و با عرضه اپل واچ، انتخاب ها بیشتر هم شد. کاربران اندروید سال هاست که از این گجت ها استفاده می کنند و به همین دلیل گزینه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

ساعت های هوشمند این روزها تنوع زیادی دارند و با عرضه اپل واچ، انتخاب ها بیشتر هم شد. کاربران اندروید سال هاست که از این گجت ها استفاده می کنند و به همین دلیل گزینه هایی که بر مبنای این سیستم عامل ارائه گردیده اند تنوع بالایی دارند و حتی می توان گفت که این مساله انتخاب را برای این گروه بسیار دشوار کرده.

اما در میان ده ها ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear که در حال حاضر می توان در بازار پیدا کرد، تعدادی مدل هم وجود دارند که سیستم عامل بهینه سازی شده مختص به خود را دارند و هم برای اندروید و هم iOS ساخته شده اند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

هفته گذشته نخستین اطلاعات در مورد اولین ساعت هوشمند صفحه گرد No. 1 به نام No.1 Sun منتشر شد که به صورت همزمان از اندروید و iOS پشتیبانی می کند.

خود دستگاه به خاطر ظاهر و لبه گرد بر آمده ای که حول صفحه نمایش آن قرار گرفته، شمایل ساعت های مشابه به G Watch R الجی را در ذهن تداعی می کند.

حالا شرکت سازنده، تصاویر تازه ای از این ساعت را منتشر کرده که که علاوه بر نمای واقعی محصول، بندهای مختلفی را برای آن نشان می دهند و این بار دیگر خبری از رندرهایی که قبلا می دیدیم نیست.

همانطور که در تصاویر می بینید هم بندهای چرمی برای این ساعت عرضه خواهد شد و هم بندهای فلزی که هر دویشان نیز با استفاده از پین های معمولی به بدنه متصل می شوند و این یعنی کاربران می توانند بند آن را هر زمان که دوست دارند طبق سلیقه خود تغییر دهند.

صفحه ساعت از نوعی فلز صیقلی ساخته شده که آن نیز به تبعیت از ساعت هوشمند قبلی این شرکت یعنی No. 1 G2 طراحی گردیده که آن هم از روی Gear 2 سامسونگ اقتباس شده است.

البته این محصول هنوز هم به صورت کامل آماده نشده و به همین دلیل هیچگونه سیستم عاملی روی صفحه آن قابل تشخیص نیست، با این همه، کمپانی سازنده، صفحه مربوط به این محصول را در سایت رسمی خود به روز رسانی کرده و ماک آپی از نحوه عملکرد آن با سیستم عامل را در قالب تصاویری در اختیار کاربرانش قرار داده است.

درست مانند موتو 360 نوعی لاستیک تخت در قسمت انتهایی بدنه این ساعت قرار داده شده و ظاهرا سیستم عامل آن با در نظر داشتن این محدودیت نمایشگر طراحی گردیده. یک عدد دوربین نیز در سمت راست بدنه، درست در کنار دکمه پاور آن در نظر گرفته شده که در تصاویر به خوبی قابل رویت است.

کمپانی سازنده همچنین اعلام نموده که این محصول ضد آب است و قابلیت پخش موسیقی، پشتیبانی از نوتیفیکیشن و بسیاری موارد دیگر را دارد.

no-1-sun-03

no-1-sun-04

no-1-sun-02

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • A.A
    A.A | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بسیار شیک...

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اون استیله چ شیکه ، با کت شلوار مشکلی یا خدا چ بشه

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یه چیز جالب ، تمام کسایی که یه حرف i اول اسم کاربریشون دارن ، کلن با من دشمنن ، منفی می دن بدون دلیل و کلن مخالفن فکر کنم تنها کسی که از این قاعده مستثنی باشه ijustine باشه ، که واقعن کاراش محشرن

    • iPooya
      iPooya | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

      خب عزيزم هي از اين كامنت هاي بي مورد نظر!
      خب شما ويندوز دوس داري لازم نيست به يكي كه ios يا android دوست داره هي ويندوز ويندوز كني ...
      اگه ديدي از حرفش خوشت نيومد منفي بده! چرا بحث رو به حاشيه ميكشي و قول خودت يدونه/ ميگذارم!!

      • فرشاد
        فرشاد | ۲۵ دی ۱۳۹۴

        سلام،راستی این مدل یه ویندوز فون کانکت میشه؟؟من این از این مدل خیلی خوشم اومده، فقط چون گوشیم ویندوز فونه می خوام بدونم دوستانی که اطلاع دارن این مدل به ویندوز فون متصل میشه.ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من باز موتو 360 رو از نظر دیزاین بیشتر دوست دارم ، موتو یه حالت مدرن داره کلن از چیزای تزئینی کناره های ساعت خوشم نمی یاد

مطالب پیشنهادی