ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل ایسوس: امسال مدل جدیدی از ذن واچ عرضه نخواهد شد

سایت NDTV به نقل از جری شن مدیر عامل ایسوس مدعی شده که این شرکت در نظر ندارد امسال نسخه جدیدی از ساعت ذن واج را عرضه کند و این مساله به تاریخی نامعلوم در سال ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

سایت NDTV به نقل از جری شن مدیر عامل ایسوس مدعی شده که این شرکت در نظر ندارد امسال نسخه جدیدی از ساعت ذن واج را عرضه کند و این مساله به تاریخی نامعلوم در سال آینده موکول شده است.

براساس خبری که در سایت مذکور منتشر شده، شن این اظهارات را اخیرا در دهلی نو و به مناسبت عرضه ذن فون 5 در این کشور مطرح نموده.

در دسامبر سال 2014 میلادی هم یکی از روزنامه های تایوان از قول مدیرعامل این شرکت آسیایی عنوان کرده بود که ذن واچ 2 در سه ماهه سوم سال 2015 رونمایی می گردد، اما خبرهایی که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که چشم بادامی های تایوانی نظر خود را تغییر داده اند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

از ظواهر امر پیداست که ایسوس در نظر ندراد چرخه 12 ماهه مرسومش را برای عرضه مدل تازه ای از ذن واچ دنبال کند کما اینکه به نقل از شن گفته شده که شرکت مورد بحث مدل نخست این ساعت هوشمند را تنها برای بررسی میزان استقبال بازار عرضه کرده است.

براساس گفته های شن، مهندسان ایسوس هم اکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا عملکرد این گجت را بهبود بخشیده و عمر باتری آن را افزایش دهند. شن همچنین شایعات قبلی دال بر این نکته که ایسوس مشغول کار روی سیستم عامل پوشیدنی خودش است را نیز تایید کرده.

نکته جالب دیگر که این مقام عالی رتبه ایسوس به آن اشاره نموده این است که نسل دوم ذن واچ در قالب دو مدل مختلف ارائه می گردد، یکی برای خانم ها و دیگری برای آقایان. اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا منظور آقای شن دو طرح مختلف از این محصول بوده یا تنها به ابعاد متفاوتی از آن اشاره داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • KOCHIK#
    KOCHIK# | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من از این ساعت خوشم میاد. کمو بیش

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دوتا برداشت میشه کرد یا میخوان محصول قبلیشون فروش بیشتری رو تجربه کنه یا میخوان بیخیالش بشن

    • iGraph
      iGraph | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

      یا شایدم تو فکر بهبود و پیشرفته تر کردنش هستن :)

مطالب پیشنهادی