ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی تلفن هوشمند Honor 4C و تبلت های Honor Pad و Play Pad Note را معرفی کرد

هوآوی طی روزهای اخیر حسابی سرش شلوغ بوده و سه تلفن هوشمند جدید که عبارت بودند از P8، P8 Lite و P8Max را معرفی نموده است. اما همانطوری که دیروز نیز نوشتیم ظاهراً کمپانی چینی مورد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۷

هوآوی طی روزهای اخیر حسابی سرش شلوغ بوده و سه تلفن هوشمند جدید که عبارت بودند از P8، P8 Lite و P8Max را معرفی نموده است. اما همانطوری که دیروز نیز نوشتیم ظاهراً کمپانی چینی مورد بحث امسال حسابی برای بازار و کاربران نقشه کشیده تا آنها را جذب محصولات خود نماید و در همین راستا امروز هم اقدام به معرفی سه محصول جدید نموده که شامل یک اسمارت فون و دو تبلت می شوند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن هوشمند تازه معرفی شده Honor 4C نام دارد که از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می برد و توسط چیپست هشت هسته ای و ۶۴ بیتی کایرین ۶۲۰ با همراهی ۲ گیگابایت رم قدرت بخشیده شده است.

از سایر مشخصه های موبایل مورد بحث می توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از 4G LTE، سیستم عامل اندروید ۵ آب نبات چوبی به همراه پوسته ی EMUI 3.0 و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش از طریق درگاه microSD‌ اشاره کرد.

گجت بعدی که امروز توسط هوآوی رونمایی شده تبلتی با عنوان Honor Pad است. این تبلت نمایشگری ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل دارد، قدرت خودش را از چیپست چهار هسته ای و ۱.۲ گیگاهرتزی Spreadtrum SC7731G می گیرد و از یک گیگابایت حافظه رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد.

بدنه ی Honor Pad ضخامتی ۸.۵ میلی متری دارد و در درون این بدنه باتری با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت گنجانده شده، ضمن اینکه تبلت مورد اشاره از ارتباط مبتنی بر 3G‌ نیز پشتیبانی به عمل می آورد و کاربران می توانند یک سیم کارت میکرو را در آن جای دهند.

آخرین محصول معرفی شده جدید هوآوی Play Pad Note نامگذاری شده؛ تبلتی با نمایشگر ۹.۶ اینچی که رزولوشنی معادل ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را ارائه می کند و امور پردازشی را نیز توسط چیپست ۶۴ بیتی و چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ به سرانجام می رساند.

از سایر مشخصه های Play Pad Note می توان به یک گیگابایت حافظه ی رم، باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین پشتی ۵ مگاپیسکلی و ضخامت بدنه ۴.۴ میلی متری اشاره کرد. ناگفته نماند که هر دو تبلت فوق الذکر با اندروید ۴.۴ کیت کت به دست کاربران خواهند رسید.

Honor 4C از جانب کمپانی تولید کننده اش ۱۲۹ دلار قمیت گذاری شده و تهیه Honor Pad و Play Pad Note هریک به ترتیب ۹۷ و ۱۶۱ دلار هزینه در پی خواهد داشت.

هوآوی فعلا حرفی در مورد زمان عرضه محصولات تازه اش به بازار و اینکه آنها را در خارج از کشور چین نیز به کاربران ارائه خواهد کرد یا خیر نزده است.

Honor 4C

Huawei-Honor-4C_1 Huawei-Honor-4C_2 Huawei-Honor-4C_3 Huawei-Honor-4C_4 Huawei-Honor-4C_8

 

Honor Pad

Huawei-Honor-Pad_1 Huawei-Honor-Pad_2

Play Pad Note

Huawei-Play-Pad-Note_1 Huawei-Play-Pad-Note_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • arash
    arash | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    گوشی بسیار عالیه از لحاظ ظاهری خیلی خوبه
    فقط 3 مشکل داره
    1. زود داغ میکنه
    2.سنگینه
    3.اینترنت نسل 4 نداره

  • mahdi
    mahdi | ۲ فروردین ۱۳۹۵

    داداش لطفاچرت وپرت نگوکی ازشمانظرخواس؟؟؟؟؟الان همه گوشی هابجزآیفون ساخت چین هستن /فکرمیکنی HTCساخت امریکاس؟؟؟لطفانظرتوواسه خودت نگه دار

  • ...
    ... | ۱ فروردین ۱۳۹۵

    واقعا گوشیه خوبیه .. ازش خیلی راضیم خوش دسته خوشگله الان شیش ماهه دارمش عالیه راضیم ازش و پشیمونم نیسم

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    سلام دوستان من تابستون این گوشی رو خریدم honor4c این گوشی 4g رو اسپورت نمی کنه
    اندروییدشم4.4 البته قابل ارتقا
    فقط دو تا مشکل داره
    1زود داغ می کنه
    2 سنگینه
    در کل عالی نسبت به پولش خیلی خوبه .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی