ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S6 Edge بهترین دوربین را در میان موبایل های هوشمند دارد

قبلا در بررسی گلکسی اس ۶ اشاره کرده بودیم که دوربین موبایل های جدید سامسونگ، عالی هستند. حال کمپانی فرانسوی DxOMark که در زمینه ساخت نرم افزارهای پردازش تصویر مهارت داشته و لنز و دوربین های ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

قبلا در بررسی گلکسی اس ۶ اشاره کرده بودیم که دوربین موبایل های جدید سامسونگ، عالی هستند. حال کمپانی فرانسوی DxOMark که در زمینه ساخت نرم افزارهای پردازش تصویر مهارت داشته و لنز و دوربین های مختلف را نیز مورد بررسی قرار می دهد، پس از بررسی دوربین گلکسی اس ۶ Edge، آن را به عنوان بهترین دوربین در میان موبایل های هوشمند مشخص نموده.

نکته جالب تر اینکه حالا سامسونگ دو رتبه اول را در اختیار دارد؛ جدا از گلکسی اس ۶ اج، گلکسی نوت ۴ نیز در رتبه دوم در میان موبایل های بررسی شده توسط این کمپانی قرار داده شده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

DxOMark دوربین ها را به شکل بسیار سخت گیرانه ای مورد آزمایش قرار می دهد. لیست این آزمایش ها شامل نویز، اکسپوژر و فوکوس خودکار در حالت تصویر و فیلم برداری است.

وب سایت مذکور به گلکسی اس ۶ اج از ۱۰۰، امتیاز ۸۶ را می دهد. این در حالی است که مقام دوم به گلکسی نوت ۴ رسیده که به امتیاز ۸۳ دست یافته؛ موبایل های گلکسی اس ۵، اکسپریا Z2 و Z3 با ثبت امتیاز ۷۹، همگی در مقام پنجم جای گرفته اند و در این میان، نکسوس ۶ با ۷۸ امتیاز در جایگاه هشتم ایستاده. لازم به ذکر است که جدیدترین موبایل های اپل به نام آیفون ۶ و ۶ پلاس نیز در جایگاه های سوم و چهارم قرار دارند.

امتیار ۸۶ توسط اس ۶ اج، میانگین امتیاز ۸۸ برای تصویربرداری و ۸۴ برای فیلم برداری است. در خصوص عکاسی، موبایل مورد بحث به این دلیل امتیازهایی را از دست داده که در محیط های کم نور، نویز تصاویر ثبت شده زیاد بوده اند. از سوی دیگر ترکیب فلاش دو رنگ این موبایل باعث می گردد تا عکس ها، لایه ای زرد/سبز رنگ به خود گیرند.

اما در خصوص نکات مثبت، می توان گفت که دوربین GS6 Edge سرعت فکوس اتوماتیک بسیار بالایی داشته و بالانس نور سفید در همه حالت ها به خوبی رعایت می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • Salar
    Salar | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

    آقا کدوم گوشی بهتر هست 6اس یا اس6

  • امیر
    امیر | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    و این لینک که با در نظر گرفتن تمامی شرایط ال جی جی 4 و بعد گلکسی س6 رو بهترین دوربین انتخاب می کنه.

    http://www.pcadvisor.co.uk/feature/mobile-phone/best-phone-camera-of-2015-3612824/

    انصافا ال جی جی 4 بهترینه

  • alireza
    alireza | ۱ تیر ۱۳۹۴

    تنها دلیلی که مانع خریدن زد3 واسه من بود دوربینش بود! حالا اینجا میاد میگه با اس 5 تو یه ردس؟!
    من خودم عاشق گوشیای سونی هستم و الان که اس 6 گرفتم دلم برای رابط کاربری سونی تنگ میشه ولی انصافا دوربینای سونی نقطه ضعف گوشین!
    من باورم نمیشه که اس 5 با زد 3 تو یه رده باشن!

  • محمد
    محمد | ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

    سلام دوستان . اینها همش حرف هست . من خودم ده بییت دارم و با هر گوشی که کل انداختم کیفیتش مثال زدنی بوده . سامسونگ یه ویرایش روی عکس انجام میده که وقتی به عکس نگاه میکنی گول میخوری . اونم پر رنگ کردن و زیاد کردن نور تصاویر هست ولی در حقیقت مال من رنگ های واقعی رو نشون میده . در ضمن یک نکته که کمتر جایی دیدم ازش گفته باشند این هست که لومیا ده بیست با چهار برابر زوم کیفیتش کم نمیشه و جزئیات رو کاملا نشون میده . میتونید امتحان کنید . عکاسی تو شب رو که هیچ هیچ هیچ گوشی حریفش نمیشه . هیچ گوشی
    به نظرات بقیه هم احترام میزارم . ممنون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی