ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینترنت
تکنولوژی

آغاز کمپین مخابرات جهت انتقال کاربران اینترنت نامحدود به حجمی

چند روز پیش در دیجیاتو، از تصمیم مدیران مخابرات استان تهران برای تشویق کاربران اینترنت نامحدود به بهره گیری از سرویس های حجمی، خبر دادیم. امروز این شرکت به صورت رسمی از آغاز کمپین شگفت ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

چند روز پیش در دیجیاتو، از تصمیم مدیران مخابرات استان تهران برای تشویق کاربران اینترنت نامحدود به بهره گیری از سرویس های حجمی، خبر دادیم. امروز این شرکت به صورت رسمی از آغاز کمپین شگفت انگیز خود به منظور رسیدن به هدف یاد شده خبر داده است.

مخابرات با اجرای این طرح قصد دارد با کاهش کاربران نامحدود بتواند کیفیت سرویس های ADSL خود در مناطق مختلف را بهبود ببخشد.

برای اطلاع از این کمپین و تعرفه های سرویس های مختلف، در ادامه همراه دیجیاتو بمانید.

محمدرضا بیدخام، معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: مشترکین فعلی سرویس ADSL نامحدود مخابرات می توانند با همان تعرفه قبلی، در این کمپین شرکت نمایند.

وی از جمله مزایای این کمپین را افزایش سرعت پهنای باند به 2 یا 4 برابر سرعت فعلی، حجم دانلود رایگان و اضافی ماهیانه و دانلود شبانه رایگان برای سرویس های ستاره دار اعلام کرد.

بید خام توضیح داد: هزینه های خدمات ارائه شده به صورت پس پرداخت (Postpaid) و از طریق قبوض تلفن ثابت از مشترکین دریافت می شود. همچنین کاربران، هزینه ترافیک اضافی را نیز به صورت Postpaid که بر روی قبوض تلفن ثابتشان اعلام می گردد، پرداخت کنند.

معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به اینکه امکان تغییر وضعیت از سایر کمپین ها به کمپین شگفت انگیز وجود ندارد، گفت: مشترکین علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی می توانند از طریق سامانه 2020 و یا سایت شرکت مخابرات استان تهران نسبت به خریداری سرویس های کمپین مذکور اقدام کنند.

تعرفه خدمات و تعرفه خرید حجم اضافه در جدول زیر آورده شده:

10000001A0000002A

مدیران مخابرات استان قصد دارند با اجرای این کمپین میزان حجم استفاده شده در شبکه اینترنت خود را کاهش داده و مدیریت کنند تا بتوانند، کیفیت نا مطلوب شان در برخی مناطق را بهبود بخشند. هدف نهایی این کار کاهش میزان نارضایتی کاربران اینترنت این شرکت و کم کردن جو روانی منفی شکل گرفته بر ضد سرویس های ADSL مخابرات در شبکه های اجتماعی است.

به نظر شما مدیران مخابرات در رسیدن به هدف خود موفق خواهند بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • کاربر
    کاربر | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    قیمت نت ایران =مضخرف

  • Davood
    Davood | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

    دوستان اگه حجمی کنیم میتونیم به نامحدود تغییر بدیم؟

  • ثمین
    ثمین | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    من همین الان زنگ زدم به 2020 برای اینترنت نامحدود.گفت نداریم اصلا کل تخفیفات طرحشونم اینکه از 6 صبح تا 12 اگه اشتباه نکنم 30 درصد تخفیف داره.واقعا خیلی میخورن تو این کار طی دو ماه برام 122ت اومده بود.

  • احسان
    احسان | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    به خدا من اینترنتمو حجمی کردم داغون شدم الان هر چقدر میرم مخابرات میگن نمیشه نامحدود کرد هی میپیچونن فقط حجمی نکنید بدبخت میشید

  • ali
    ali | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    دوستان دلتون بیخودی خوش نکنید من خودم نت نامحدود مخابرات داشتم انقدر قطع و وصل کردن و سرعت بالا پایین کردن که خودم مجبور شم به حجمی تبدیل کنم شمام یا با زبون خوش تبدیل میکنین یا اینجوری تبدیل میشین ... فقط میگم متاسفم واسه اجبار به موندن تو این مملکت همین...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی