ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل جدید Siswoo با دو صفحه نمایش به رقابت با Yotaphone می رود

احتمالا درباره یوتافون و یوتافون 2 اسمارت فون هایی با دو صفحه نمایش، یکی در جلو و دیگری در پشت چیزهایی شنیده اید. هر دو مدل دارای یک نمایشگر عادی و یک صفحه نمایش از نوع E-Paper هستند. ...

سلما رضوان جو
نوشته شده توسط سلما رضوان جو | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

احتمالا درباره یوتافون و یوتافون 2 اسمارت فون هایی با دو صفحه نمایش، یکی در جلو و دیگری در پشت چیزهایی شنیده اید. هر دو مدل دارای یک نمایشگر عادی و یک صفحه نمایش از نوع E-Paper هستند.

اما چرا ممکن است کسی روی گجتش دو صفحه نمایش بخواهد؟

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پاسخ این است که صفحه نمایش Electronic Paper خیلی کمتر از صفحه نمایش عادی باتری مصرف می کند و در عین حال برای خواندن متن و چک کردن نوتیفیکیشن و این نوع کارها مناسب تر است. اما اینجا قرار نیست یوتا فون را معرفی کنیم، بلکه می خواهیم به سراغ جدیدترین رقیب آن یعنی Siswoo R9 Darkmoon برویم.

Siswoo R9 Darkmoon هم مثل یوتافون دو صفحه نمایش دارد، یک صفحه LED معمولی در جلوی دستگاه و یک E Ink در پشت آن. پانل جلویی 5.5 اینچی و رزولوشن تصویرش 1920 در 1080 پیکسل است و E Ink پنج اینچی پشت این تلفن کیفیت 960 در 540 پیکسل دارد. ناگفته نماند که  هر دوی آنها توسط شیشه گوریلا گلس 3 محافظت می شوند.

Siswoo R9 Darkmoon پردازشگر MT6752 چهار هسته ای 64 بیت و 1.7 گیگاهرتزی دارد که بسیاری از شرکت های چینی اخیرا از آن در محصولات خود استفاده می کنند. این تلفن مجهز به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است.

در پشت این گجت دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فلش LED و در قسمت جلویی آن دوربینی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده.  اسمارت فون دو سیم کارتی مذکور از فناوری ارتباطی 4G، شارژ بی سیم و NFC پشتیبانی می کند.

در طراحی این تلفن قاب فلزی با لبه های صاف به کار رفته و اسپیکرها در پایین دستگاه قرار دارند و سه دکمه منو، خانه و بازگشت درست زیر صفحه نمایش هستند. شرکت Siswoo هنوز نگفته است که قصد دارد این محصول را در چه زمانی و با چه قیمتی عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • shayan
    shayan | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من نمیدونم چرا سونی از این تکنولوژیش رو گوشی های خودش استفاده نمیکنه

    راستی خبر جدید از ساعت های E lnk سونی نیست؟؟؟

  • SAEEDH
    SAEEDH | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    زد ۲ یوتافون خداوکیلی خیلی شبیه
    Wallpaper هم از سامی کش رفته

مطالب پیشنهادی