ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به زودی می توان اوبر و اپلیکیشن های دیگر را در محیط آفیس اجرا کرد

امروز مایکروسافت در کنفرانس توسعه دهندگان خود از تلاش ها و البته امیدهایش برای تبدیل نمودن آفیس به یک پلتفرم فراگیر برای سازمان ها و فراتر از آن سخن گفت. ساتیا نادلا، مدیر عامل این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۱:۴۵

امروز مایکروسافت در کنفرانس توسعه دهندگان خود از تلاش ها و البته امیدهایش برای تبدیل نمودن آفیس به یک پلتفرم فراگیر برای سازمان ها و فراتر از آن سخن گفت.

ساتیا نادلا، مدیر عامل این شرکت اظهار داشت: «قصد ما این است که پای را فراتر از اپلیکیشن ها و API آنها بگذاریم.» وی در ادامه به «برخی تغییرات بنیادین» اشاره کرد که در حوزه تجربه کاربران این اپلیکیشن ها رخ داده است.

این شرکت تلاش دارد به توسعه دهندگان امکان دهد افزونه هایی را بسازند که علاوه بر ویندوز، روی وب و اپلیکیشن های آفیس برای iOS نیز قابل استفاده باشند.

تصاویری که در مراسم بیلد به نمایش گذاشته شد، اپلیکیشن اوبر را نشان می داد که در داخل Outlook برای iOS اجرا می شد؛ به این ترتیب می توانید به صورت خودکار و براساس قرارهایی که در فضای اوت لوک تنظیم کرده اید، یک تاکسی را به محل مورد نظر خود احضار نمایید.

نادلا اضافه می کند: «در آینده دیگر نیازی نخواهد بود که برای دریافت اطلاعات مختلف به اپلیکیشن های گوناگون رجوع کنید.» گفتنی است که مایکروسافت در نظر دارد ظرف ماه های آینده دسترسی توسعه دهندگان را به این ابزارها فراهم نماید.

DSC_0686.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خیلی عالیه. میشه گفت که از این به بعد دیگه مجموعه آفیس فقط یه نرم افزار نیست، بلکه یک پلتفرمه که میزبان بقیه سرویس ها هم میشه.

  • JimLi
    JimLi | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    داشتم از لینک دیوان میدیدم از بس نگران حجم بودم برگشتم به همین دیجیاتو
    کاش کنفرانس یک شب به بعد بود که ماهم میتونستیم ببینیم

  • سوتابایت منتظر...
    سوتابایت منتظر... | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    فوق العادس!!

مطالب پیشنهادی