ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دراپ باکس امکان اضافه کردن کامنت برای فایل ها را اضافه کرد

خبر خوب برای علاقه مندان به سرویس ذخیره فایل آنلاین و فضای ابری دراپ باکس اینکه از امروز، کاربران می توانند برای فایل های این سرویس به شکل مستقیم «نظر» یا کامنت بگذارند. این قابلیت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

خبر خوب برای علاقه مندان به سرویس ذخیره فایل آنلاین و فضای ابری دراپ باکس اینکه از امروز، کاربران می توانند برای فایل های این سرویس به شکل مستقیم «نظر» یا کامنت بگذارند.

این قابلیت ابتدا در ماه مارس معرفی گشت و از امروز برای همه کاربران این سرویس، از جمله افرادی که به شکل رایگان، حرفه ای و یا طبق طرح های تجاری از دراپ باکس استفاده می کنند فعال خواهد بود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دراپ باکس انتظار دارد کامنت های کاربران جدا از بحث همکاری، در خصوص مفید بودن فایل ها نیز مورد استفاده قرار گیرد و افراد بتوانند به راحتی بازخوردهای خودشان را در خصوص هر فایل آپلود شده به دیگران منتقل سازند. مدیران این فضای آنلاین امیدوارند با استفاده از این قابلیت، دیگر کاربران مجبور به سر زدن به ایمیل خود برای دریافت برخی اطلاعات نباشند بلکه فردی که فایل را آپلود می نماید به راحتی در بخش نظرات، اطلاعات مربوط به آن را قرار دهد تا استفاده کلی از این سرویس و فایل های آپلود شده راحت تر گردد.

dropbox_comments

قابلیت های یاد شده، طبق گفته مدیران این شرکت «به زودی» به نسخه موبایل نیز راه خواهند یافت هرچند که هنوز عنوان نگشته دقیقا چه زمانی. با توجه به اینکه این مکالمات پس از نگارش و فرستاده شدن بر روی یک فایل، به شکل زنده نمایش داده می شوند، نیازی نیست تا صفحه مورد نظر را همواره برای دیدن نظرهای جدید، بروز رسانی نمود. در مجموع نیز این قابلیت بسیار کاربردیست زیرا می توانید لینک فایل آپلود شده خود را به دست افراد خارج از تیم خود نیز برسانید و آنها هم قابلیت کامنت دادن در آن فایل را خواهند داشت.

قابلیت دیگری که به بخش نظرات اضافه شده، این است که می توانید به نام کاربران «اشاره یا mention» کنید؛ چنین قابلیتی همانند سایر شبکه های اجتماعی با استفاده از «@» و تایپ کردن آن، سپس نوشتن ابتدای ایمیل شخص مورد نظر اتفاق خواهد افتاد. برای افرادی که به آنها اشاره شده، ایمیلی ارسال خواهد شد تا از این موضوع آگاه شوند و در صدد پاسخ دادن برآیند. لازم به ذکر است که این قابلیت نیز به زودی به نسخه موبایل اضافه خواهد شد.

commenting-gif-en

بهترین بخش از این قابلیت این است که به راحتی می توانید کاربرانی که از دراپ باکس استفاده نمی کنند را نیز به دیدن مکالمات و نظرها دعوت کنید تا آنها نیز بتوانند نظرات خود را در خصوص پروژه و یا فایل مورد بحث بدهند.

قابلیت های یاد شده از امروز به شکل پیش فرض فعال شده اند اما اگر تمایلی به استفاده از آنها ندارید، می توانید به راحتی آن را در تنظیمات اکانت خود غیرفعال نمایید. مدیران این سرویس اذعان دارند که افرادی که از طرح های تجاری استفاده می کنند می توانند به طور کلی نظرات را برای خود و تیمشان غیر فعال کنند و این در حالیست که کاربران حرفه ای و افرادی که به شکل رایگان از دراپ باکس بهره می گیرند، صرفا می توانند این قابلیت را برای فایل های خود و به شکل جداگانه غیرفعال نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بابک
    بابک | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خیلی دوسش دارم این dropbox رو،کاملا نیاز منو برطرف میکنه،مخصوصا اینکه اکانتم رو یه بار با s3 فعال کردم،50گیگ رایگان گرفتم :D

مطالب پیشنهادی