ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ظاهر فوق العاده اپلیکیشن های ویندوز 10 در هولولنز

ردموندی ها تمرکز زیادی را روی اپلیکیشن های فراگیر خود گذاشته اند و اظهار داشته اند که: «ما در مورد یک پلتفرم صحبت می کنیم، یک اپلیکیشن و یک باینری که می تواند روی همه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۳:۳۰

ردموندی ها تمرکز زیادی را روی اپلیکیشن های فراگیر خود گذاشته اند و اظهار داشته اند که: «ما در مورد یک پلتفرم صحبت می کنیم، یک اپلیکیشن و یک باینری که می تواند روی همه دستگاه ها اجرا شود.»

این اپلیکیشن حتی هدست هولولنز این شرکت را نیز در بر خواهد گرفت و آنطور که مدیران این شرکت وعده داده اند، اپلیکیشن های ویندوز 10 روی هولولنز نیز به سادگی قابل استفاده خواهند بود.

مایکروسافت در کنفرانس توسعه دهندگان خود نشان داد که اپلیکیشن های ویندوز 10 چگونه قرار است که روی هولولنز اجرا شوند. در این مراسم اپلیکیشن هایی به نمایش گذاشته شدند که روی دیوار اجرا می شدند و می شد هولوگرام ها را در هر جایی دید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

فضا مانند یک محیط شخصی به نظر می آمد که می شد آن را طبق سلیقه شخصی بهینه سازی کرد. تصور کنید در حالی که در ساحل نشسته اید و چای می نوشید، اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوا روی میزی که مقابل شما قرار دارد نمایش داده می شوند.

گفتنی است که هولولنز نخستین بار در ماه ژانویه رونمایی شد (یعنی کمتر از 100 روز قبل) و در واقع همان هدست فراگیر یا همان ایمرسیو مایکروسافت است.

این هدست همچون آکیلس ریفت کاملا به مقوله واقعیت مجازی مربوط نمی شود و همچنان دنیای پیرامون خود را می توانید ببینید و شاید استفاده از واقعیت افزوده بهترین عبارت برای توصیف آن باشد.

DSC_2016.0

DSC_2058.0

DSC_1842.0

DSC_1845.0

DSC_1895.0

DSC_1955.0

DSC_2016.0

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • mm98
    mm98 | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    در مورد پورت کردن از اندروید و ios شاید بعضی ها فکر کنن ایده خوبی نباشه .
    درسته کار مثل کیفیت ساختن از پایه برای ویندوز نمیشه ولی اقبال مردم به ویندوز رو زیاد میکنه و برنامه نویس ها خود به خود از همون پایه برای ویندوز هم مینویسند.

    در مورد وصل کردن گوشی به مانیتور هم از همون پارسال معلوم بود چنین حالتی ایجاد میشه.:D

  • مسعود رضازاده
    مسعود رضازاده | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    آقا به عنوان یه هوادار mac osx (نه هوادار هر چرت و پرت دیگه که اپل تولید می کنه البته! :دی) می خوام بگم کف کردم و همین الان vscode شصت مگی رو دارم دانلود می کنم برای مک و از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجم ... البته visual studio 2015 جذابتره ... رویای برنامه نویسی برای همه ی پلتفورم ها ... مگه یه برنامه نویس چی از خدا می خواد ... بعد از مدت ها می گم ... مرسی مایکی :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی