ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین اکشن بندیت قادر است ویدیوهای تان را همزمان ویرایش کند

شرکت TomTom که به واسطه ساخت گجت های GPS دار و ساعت های هوشمند برای ورزشکاران و دوندگان شهرت دارد، حالا به سراغ دوربین هایی رفته که لحظه به لحظه ورزش شما را می تواند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

شرکت TomTom که به واسطه ساخت گجت های GPS دار و ساعت های هوشمند برای ورزشکاران و دوندگان شهرت دارد، حالا به سراغ دوربین هایی رفته که لحظه به لحظه ورزش شما را می تواند ضبط کند.

با Bandit آشنا شوید، دوربین اکشن (Action Camera) همه کاره برای شرایط سخت که تصاویر را سریعا به تلفن همراه شما منتقل می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگر در شرایطی هستید که می خواهید هر چه سریعتر ویدیوی ضبط شده را آپلود کرده و در معرض نمایش قرار دهید، دوربین Bandit تصاویر را به تلفن همره تان منتقل کرده و شما می توانید با تکان دادن دستگاه خود، کار ویرایش ویدیو را آغاز کنید. سپس سریعا قادر خواهید بود تا ویدیو را به اشتراک بگذارید.

TomTom ادعا کرده که دوربین Bandit، اولین دستگاه در این زمینه است که یک مدیا سرور داخلی داشته و قادر است تصاویر را پیش از ارسال به تلفن همراه ویرایش کند. وقتی که تلفن همراه تان را تکان دهید، اپلیکیشن بندیت متوجه می شود و سریعا تصاویر برای برای تان ارسال می کند.

بندیت بر اساس سرعت حرکت، زاویه، شتاب، نیروی جاذبه و ضربان قلب، لحظات را در ویدیو به صورت اتوماتیک تگ می کند. البته ضربان قلب به وسیله ساعت TomTom ضبط می شود و دوربین بندیت قادر به ثبت آن به صورت جداگانه نیست.

اپلیکیشن موبایل به کاربر اجازه می دهد تا ویدیو را ویرایش کرده، موزیک روی آن قرار داده و فعالیت های دیگری انجام دهد تا ویدیو به شکلی که مایل است در آید.

بندیت به صورت 30 و 60 فریم با رزولوشن 1080p و به میزان 60 و 120 فریم بر ثانیه در حالت 720P فیلمبرداری می کند. ویژگی های تایم لپس و اسلو موشن هم طبیعتا بخضی از آن هستند. اگر مایل به تصویر برداری در حالت 4K هستید، می توانید 15 فریم در ثانیه دریافت کنید.

اتصالات بلوتوث و Wi-Fi هم طبیعتا درون دستگاه گنجانده شده تا ارتباط با دستگاه های دیگر آسان شود. همانند باقی دوربین های اکشن دیگر، این دستگاه هم چندین و چند وسیله جانبی خواهد داشت، از جمله قابی برای بالا بردن مقاومت دستگاه در برابر آب و ....

متاسفانه، اپلیکیشن همراه دوربین بندیت فقط برای سیستم عامل iOS توسعه یافته ولی ورژن اندرویدی همچنان در حال ساخت است.

بندیت ماه آینده به قیمت 429 یورو (در حدود 475 دلار) در دسترس اروپایی ها خواهد بود. هنوز تاریخ عرضه برای آمریکای شمالی اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • javad.H
    javad.H | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    نه خوشم اومد،این حسابی به کار من میاد!! بسیار ممنون دیجیاتو
    خدایا خودت درسنتش کن زودتر بگیرم،خدا!!

مطالب پیشنهادی