ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

والو کیت توسعه مخصوصی برای SteamVR منتشر نمود

شرکت Valve، سازنده تکنولوژی SteamVR، شب گذشته نرم افزار کیت توسعه مخصوص برای توسعه دهندگان سخت افزاری را منتشر کرد تا از فناوری OpenVR، نهایت بهره مندی را داشته باشند. این اتفاق، قدم بزرگی در جهت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

شرکت Valve، سازنده تکنولوژی SteamVR، شب گذشته نرم افزار کیت توسعه مخصوص برای توسعه دهندگان سخت افزاری را منتشر کرد تا از فناوری OpenVR، نهایت بهره مندی را داشته باشند. این اتفاق، قدم بزرگی در جهت توانا ساختن توسعه دهندگان برای تولید اپلیکیشن های واقعیت مجازی با تنوع بالا روی دستگاه های SteamVR است.

کیت توسعه از طریق لینک این لینک قابل دانلود است. اپلیکیشن ها حالا از طریق نرم افزار کیت توسعه OpenVR در سخت افزار SteamVR قابل دستیابی اند. به این معنی که نرم افزار SteamVR قطعا روی دستگاه های دیگری هم جز Vive، هدست واقعیت مجازی HTC هم اجرا می شود.

Vive قرار است پاییز امسال به بازار جهانی عرضه گردد اما برای تجربه SteamVR کنترلر و اتاق روشنایی (Lighthouse) لازم نیست حتما Vive داشته باشید. تکنولوژی های والو با دیگر هدست های واقعیت مجازی نیز همخوانی دارد.

علاوه بر این موارد که به آن ها اشاره شد، نرم افزار جدید، پشتیبانی از Unity و Unreal 4.8 را هم برای توسعه دهندگان SteamVR اضافه کرده است. پلاگین یونیتی از طریق استور شرکت قابل دریافت است و برای دریافت نسخه پشتیبانی آنریل نیز باید به Github آنریل مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سه بار پست رو خوندم دریغ بر فهمیدن ، اینجور چیزا رو بعید یکی برام توضیح بده ، سپاس جناب وفانژاد

مطالب پیشنهادی