ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون و تارگت از باتری های بزرگ تسلا استفاده خواهند کرد

تنها چند ساعت پیش بود که شرکت تسلا از تکنولوژی جدیدش با نام Tesla Energy رونمایی کرد و حالا مطلع شده ایم که این کمپانی بزرگ با آمازون، تارگت و چند شرکت بزرگ دیگر قرارداد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

تنها چند ساعت پیش بود که شرکت تسلا از تکنولوژی جدیدش با نام Tesla Energy رونمایی کرد و حالا مطلع شده ایم که این کمپانی بزرگ با آمازون، تارگت و چند شرکت بزرگ دیگر قرارداد همکاری بسته تا به وسیله Powerpack ها، فروشگاه ها و انبارهای شان را تامین انرژی کند. آمازون و تارگت برای ذخیره انرژی از باتری های 100 کیلو وات ساعتی تسلا قرار است استفاده کنند.

تارگت از پاورپک های تسلا در برخی فروشگاه های بزرگ خود استفاده می کند و انرژی را در آن ها ذخیره نگه می دارد. در واقع هدف تارگت، بهبود عملکرد ژنراتورهایی بوده که در زمان قطعی برق، انرژی فروشگاه ها را تامین می کند. برخی شرکت های دیگر نیز همین استفاده را از پاورپک ها دارند.

اما آمازون استفاده متفاوتی دارد. آن ها قصد دارند پلتفرم Amazon Web Service را از این طریق برق رسانی کنند. جیمز همیلتون، مهندس این بخش می گوید تکنولوژی تسلا به کمپانی ها کمک خواهد کرد تا به شیوه ساده تری از منابع انرژی تجدیدپذیر استفاده کنند.

وی می گوید باتری ها، به مانند پلی بین تولید و مصرف انرژی است. آمازون از سال گذشته تاکنون به صورت مستقیم با تسلا همکاری داشته تا موانع موجود در برابر گسترش انرژی های تجدید پذیر را از سر راه بردارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Young G
    Young G | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    هنوزم نفهمیدم چجوری این شارژ میشه !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی