ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بررسی آلبوم؛ مرجع دانلود زیباترین تصاویر پس زمینه برای موبایل های اندرویدی

گاهی اوقات که از تصویر پس زمینه تلفن هوشمندمان دلزده می شویم، پیدا کردن جایگزین برای آن ناخودآگاه به یک چالش تبدیل می شود. شاید تمام اینترنت را برای یافتن یک عکس مناسب و باکیفیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

گاهی اوقات که از تصویر پس زمینه تلفن هوشمندمان دلزده می شویم، پیدا کردن جایگزین برای آن ناخودآگاه به یک چالش تبدیل می شود. شاید تمام اینترنت را برای یافتن یک عکس مناسب و باکیفیت برای والپیپر زیر و رو کنیم اما در نهایت به نتیجه دلخواه نرسیم.

در این مواقع، باز هم اپلیکیشن ها راه گشای مشکلات هستند. اپلیکیشن آلبوم، به عنوان یک گالری جامع و به روز از والپیپرهای HD، مجموعه تصاویر بسیار زیبایی را در خود جمع آوری کرده تا به رایگان دانلودشان کنید و به پس زمینه موبایل روح تازه ای ببخشید.

در ادامه با بررسی آلبوم همراه دیجیاتو باشید. 

آلبوم دو مزیت بزرگ دارد، یکی اینکه برای استفاده از آن هیچ هزینه ای را متقبل نمی شوید و دیگری حجم پایین اپ که به سه مگابایت هم نمی رسد. رابط کاربری آلبوم هم بسیار سبک و در عین حال زیباست؛ تصاویر به سرعت بارگذاری می شوند و حرکت در منوها به نرمی صورت می گیرد.

قرمز به عنوان رنگ غالب محیط کاربری در نظر گرفته شده که با ترکیب سفید و مشکی، مجموعا حال و هوای شاد و انرژی بخشی را به فضای آلبوم بخشیده اند. البته قرمز به کار رفته در این قالب به شدت پررنگ بوده که همین ممکن است برای چشمان برخی افراد آزاردهنده باشد.

Album 1

با توجه به رایگان بودن آلبوم، حضور تبلیغات چشمک زن در منوهایش چندان عجیب نیست. این تبلیغات یا بهتر بگوییم وصله های ناجور، در قسمت انتهایی هر منو قرار دارند که در بر هم زدن نظم رابط کاربری تأثیر بسزایی داشته اند.

صفحه دسته بندی، منوی پیش فرض یا در واقع Home آلبوم است که مجموعا 22 آلبوم که هر یک حاوی چندین آلبوم کوچکترند را در آن خواهید یافت. با سوایپ به سمت راست نیز می توانید به منوی آلبوم ها، جدیدترین و محبوب ترین والپیپرها دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به تنظیمات هم کافیست منوی کشویی را از سمت چپ صفحه به بیرون بکشید.

در این منوی کشویی مواردی همچون پیشنهاد آلبوم، دانلودها، تنظیمات و گزینه هایی برای اشتراک برنامه را خواهید دید. پیش از استفاده از اپ، برای بهره گیری از حداکثر امکانات بهتر است که در آن ثبت نام کنید.

Album 2

خوشبختانه فرآیند ثبت نام و فعالسازی حساب کاربری در آلبوم بیشتر از چند ثانیه وقتتان را نمی گیرد و پس از این کار، قادرید به تصاویر موجود در برنامه امتیاز داده یا پای هر کدام نظر بگذارید.

دانلود والپیپرها و قرار دادنشان به عنوان تصویر پس زمینه موبایل از طریق آلبوم بسیار آسان است. کافی است عکس مورد نظرتان را بیابید، روی گزینه تنظیم اشاره کنید و شاهد نشستن آن بر پس زمینه گجت باشید.

تنظیم کادر نیز به دو شکل انجام می گیرد، یا می توان تنظیم تصویر برای پس زمینه را به دست خود اپ سپرد یا اینکه به طور دستی برای آن اقدام کرد.

Album 3

در گالری جامع و به روز آلبوم انواع تصاویر زیبا را می توان پیدا کرد، از والپیپرهای HD با موضوع طبیعت و گل و گیاه گرفته تا مواردی مثل طرح های انتزاعی و والپیپرهای گیم و تکنولوژی.

هر چند که تصاویر آلبوم از تنوع خوبی برخوردارند و تقریبا پاسخگوی هر سلیقه ای هستند، دو قابلیت است که نبودشان در آلبوم احساس می شود: یکی امکان جستجو در میان والپیپرهاست و دیگری امکان افزودن تصویر توسط کاربران اپلیکیشن که امیدواریم در نسخه های بعدی شاهد اضافه شدنشان به اپ باشیم.

Album 4

به طور کلی و در جمع بندی می توان عملکرد آلبوم را خوب و قابل قبول توصیف کرد، هر چند به سازنده اپ پیشنهاد می کنیم که برای ارتقای آلبوم، گوشه چشمی هم به نمونه های خارجی همچون ZEDGE داشته باشد.

مطمئنا افزودن بخش دانلود تم، والپیپرهای زنده، زنگ های تماس و موارد اینچنینی می توانند تجربه کار در آلبوم را لذت بخش تر کرده و در تکامل اپلیکیشن و تبدیل آن به یک مرجع مالتی مدیای فارسی زبان بسیار موثر واقع شوند.

آلبوم را می توانید هم اکنون به صورت رایگان و با حجمی کم برای موبایل های اندرویدی تان دانلود کنید.

آلبوم

آلبوم

سازنده: گروه نرم افزاری کربن قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Ali110
    Ali110 | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    امروز کلی تو بازار دنبالش گشتم تا نصبش کنم
    پیداش نکردم
    اسمش هم یادم رفته بود
    آخر سر جستجو کردم تو گوگل
    که پست شما رو پیدا کردم
    ولی متاسفانه مثل اینکه پاک شده :(
    حیف
    چرا برنامه به این خوبی رو پاک کردن؟؟!!!

  • مصطفی حسنی
    مصطفی حسنی | ۸ دی ۱۳۹۴

    یه تصویر زمینه قشنگ خوب عالی اما برای دانلود

  • a.p
    a.p | ۸ آبان ۱۳۹۴

    من نمیدونم چجوری ...T_T

  • reza
    reza | ۵ خرداد ۱۳۹۴

    چطوري دانلود كنم
    كد برنامه چيست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی