ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ فرآیند ساخت گلکسی اس 6 اج را به نمایش در می آورد [تماشا کنید]

گلکسی اس 6 اج بی شک یکی از متفاوت ترین محصول های سامسونگ تا به امروز است. این پرچمدار به لطف لبه های خمیده نمایشگر خود تا کنون توانسته دل کاربران بسیاری را به دست ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۶

گلکسی اس 6 اج بی شک یکی از متفاوت ترین محصول های سامسونگ تا به امروز است. این پرچمدار به لطف لبه های خمیده نمایشگر خود تا کنون توانسته دل کاربران بسیاری را به دست آورد و فروش موفقی را پشت سر گذارد.

با این وجود تیم تبلیغاتی سامسونگ باز هم قصد دارد این دستگاه را بیش از پیش در معرض دید عموم قرار دهد. ویدیو تبلیغاتی جدید سامسونگ، فرآیند ساخت گلکسی اس ۶ اج را به تصویر می کشد و وسواس بالای کره ای ها در حین تولید را به نمایش می گذارد.

در این ویدیو سامسونگ از گرم کردن شیشه تا دمای ۸۰۰ درجه سلسیوس سخن می گوید و به استفاده از آلمینیومی اشاره می کند که مورد تایید صنایع هوا و فضا است. شما در مورد گلکسی اس 6 اج چه نظری دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • Amir KH
    Amir KH | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    به عنوان کسی که از سامسونگ خوشم نمیاد باید اعتراف کنم که بعد کار کردن با این دو تا گوشی جنس بدنه رشد عالیی رو داشته ولی S6 edge رو نمیشه به راحتی تو دست نگهداشت و پر از نگرانیه ولی S6 برای طرفدارانش میارزه.( نمیخوام این بحث قدیمی رو راه بندازم ولی سامسونگ با زیر پا گذاشتن چیزایی که برتری خودش نسبت به اپل میدونست تبلیغات گذشتش رو زیر سوال برد. مثل باتری قابل تعویض و مموری خوردن گوشی و ... . البته اشتباه اپل هم سر اندازه صفحه و درس گرفتنش از سامسونگ رو نباید فراموش کرد.) کلا عشق است نوکیا :)

  • مسعود
    مسعود | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    میدونم از لحاظ سخت افزاری سامسونگ یک سروگردن از سونی بالاتره. اما خدایش سونی یک چیز دیگست. مزایایی ضدآب بودنش، دوربینش، کیفیت بالا، آپدیت پایدار سیستم عامل اسمارت فونهاش، چیزای هست که بسادگی نمیشه ازش گذشت.

    سونی تمام گوشی های سر 2011-2012 رو به اندروید 4 ارتقا داد اما سامسونگ و اچ تی سی چ بالای سر اسمارت فونهاشون آوردند. همین الان سونی بیشتر گوشی های 2013-2014 رو به اندروید 5 ارتقا داده. و این یک ملاک مهم است.

    به سامسونگ نمیشه اعتماد کرد. یک گوشیش نهایت یک سال دوام داره و سرصدا میکنه. بعدش باید خاکش کرد. همین اس 6 رو باید سال آینده باید انداخت دور. چون خود سامسونگ دیگه کاری باهاش نداره.

    • ALi_TB
      ALi_TB | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

      آخه سونی؟؟؟؟؟!!!؟؟؟؟
      آپدیت های سونی که آخر از همه اومد
      بعدشم اون گوشی های شرکت عمه ابوبکر بغدادیه بعد 6 ماه صفحش بنفش میشه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی