ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پشت فرمان سلطان جاده ها در Truck Simulator 3D

راندن خودروهای سنگین کار بسیار دشواری است، فرقی هم نمی کند که در دنیای واقعی باشد یا در یک بازی شبیه ساز. در هر دو حالت باید راننده ماهری باشید. استودیوی Ovidiu Pop که مطمئنا با Bus ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

راندن خودروهای سنگین کار بسیار دشواری است، فرقی هم نمی کند که در دنیای واقعی باشد یا در یک بازی شبیه ساز. در هر دو حالت باید راننده ماهری باشید.

استودیوی Ovidiu Pop که مطمئنا با Bus Simulator 2015 آن آشنایید، با Truck Simulator 3D رانندگی با کامیون های عظیم الجثه را به دقت شبیه سازی کرده تا مهارت رانندگی خود را پشت فرمان بزرگ آنها در جاده به چالش بکشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در Truck Simulator 3D هشت کامیون قدرتمند آمریکایی در اختیار شمایند تا با آنها در جاده های یازده شهر بزرگ و مهم ایالات متحده رانندگی کنید؛ بار بزنید و با چالش هایی مثل رساندن بار در مدت زمان معین و پارک کردن این غول های آهنین مواجه باشید.

بازی از لحاظ گرافیکی شاید به پای King of the Road مشهور هم نرسد، با این حال جزئیات و به خصوص فیزیک قابل قبولی را در حد یک بازی موبایل در TS 3D شاهد هستید.

com.ovilex.trucksimulator3d22

نمای کابین و خارج کامیون ها به دقت شبیه سازی شده و زاویه دوربین را می توان به دلخواه تغییر داد. بازی دارای چرخه پویای شبانه روز هم هست و بسته به ساعت، با ترافیک متفاوتی در جاده مواجه می شوید.

تمامی کامیون های بازی از لحاظ فنی و ظاهری در گاراژ قابل دستکاری هستند. ضمنا از آنجا که TS 3D یک بازی شبیه سازی است، درست مثل واقعیت باید کامیون ها را تعمیر کرده یا برای سوخت گیری به پمپ گازوئیل مراجعه نمایید.

برای کنترل کامیون ها هم سه شیوه متفاوت در نظر گرفته شده که برای بازی کردن TS 3D در صفحات لمسی مشکلی نداشته باشید. این شبیه ساز بسیار جذاب را می توانید به رایگان در سیستم های عامل iOS و اندروید تجربه کنید.

Truck Simulator 3D

Truck Simulator 3D

سازنده: Ovidiu Pop قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 81.9 / 48.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Ali
    Ali | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من که خودم راننده جاده هستم کامیون واقعی دارم بهتون میگم این برنامه مزخرفه و اگر میخواهید 60% از رانندگی واقعی را تجربه کنید باید از یور تراک2 استفاده کنید اونم برای pc تعجب هم نکنید که یه راننده به سایت با موضوع تکنولوژی سر میزنه چون که کامپیوتر خوندم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی