ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تائید کرد، ساعت این شرکت با دست های خالکوبی شده به مشکل بر می خورد

اپل طی یک به روز رسانی در اسناد راهنمای مرتبط به ساعت هوشمند خود مشکلی که طی هفته گذشته توسط بسیاری از کاربران این محصول گزارش شده بود، یعنی عدم کارکرد صحیح بر روی دست ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

اپل طی یک به روز رسانی در اسناد راهنمای مرتبط به ساعت هوشمند خود مشکلی که طی هفته گذشته توسط بسیاری از کاربران این محصول گزارش شده بود، یعنی عدم کارکرد صحیح بر روی دست هایی که خالکوبی دارند را تائید نموده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سنسور ضربان قلب اپل واچ، از طریق تاباندن نور سبز رنگ یا مادون قرمز به پوست دست کارش را به سرانجام می رساند، اما وجود خالکوبی بر روی این بخش از بدن افراد می تواند در روند مذکور اختلال ایجاد کرده و سبب گردد گجت مورد اشاره نتواند اطلاعات لازم جهت نمایش تعداد دفعات تپش قلب را نمایش دهد.

کمپانی ساکن کوپرتینو در اسنادی که پیش تر به آنها اشاره گشت آورده "تغییرات دائمی و یا موقت بر روی پوست، از جمله خالکوبی، می تواند بر عملکرد صحیح سنسور ضربان قلب اثرگذار باشد." این شرکت می افزاید "نوع جوهر، الگوی خالکوبی و رنگ بندی آن ممکن است نور تابیده شده توسط سنسور را بلوکه و در جمع آوری داده ها توسط آن مداخله نمایند."

البته توضیحات ارائه گشته توسط خود اپل در رابطه با مسئله یاد شده نیز تا حدی گنگ و نامشخص محسوب می شوند و شاید این موضوع ناشی از آن باشد که حتی کمپانی سازنده هم دقیقاً نمی داند و نمی تواند توضیح دهد که چه نوع خالکوبی هایی سبب می گردند تا گجت پوشیدنی اش به درستی عمل نکند.

طبق آنچه کاربران قبلاً اعلام کرده بودند خالکوبی با رنگ های تیره باعث اختلال بیشتری در کارایی اپل واچ گشته و البته همین افراد یادآوری می نمایند که در وضعیت مورد بحث تنها سنسور ضربان قلب با مشکل مواجه نیست، بلکه ساعت نمی تواند تماس خود با پوست بدن انسان را تشخیص داده و لذا اپ های مختلف آن تقاضای دریافت پسورد می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • KOCHIK#
    KOCHIK# | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    @دیوان
    پاسخ زدم منتظرم تایید شه

  • Hossein
    Hossein | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این کار اپل یعنی احترام به کاربر و مشتری مداری.

    • A.R.T
      A.R.T | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

      تو تک دل من برررریدی :))
      بخدا مسلمون نیستی کرریم :))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی