ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتقاد مایکروسافت به گوگل در خصوص بروز رسانی های اندروید

مدیر پروژه ویندوز به نام Terry Myerson، در یکی از سخنرانی های خود در کنفرانسی در شهر شیکاگو به شدت از گوگل و پلتفرم اندروید انتقاد کرد. وی گفت: «گوگل صرفا حجم عظیمی از کد را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

مدیر پروژه ویندوز به نام Terry Myerson، در یکی از سخنرانی های خود در کنفرانسی در شهر شیکاگو به شدت از گوگل و پلتفرم اندروید انتقاد کرد.

وی گفت: «گوگل صرفا حجم عظیمی از کد را به دستگاه اندرویدی شما می فرستد و در این میان هیچ تعهدی نیز برای بروز رسانی وجود ندارد.» در این بخش از سخنانش، وی به عمد اجازه داد خنده حضار به اتمام رسد و سپس ادامه داد: «گوگل هیچ مسئولیتی در قبال بروز رسانی دستگاه های اندرویدی به عهده نمی گیرد و هر روزی که کاربران و بنگاه های تجاری از محصولات ساخت شده توسط پلتفرم این شرکت بهره می گیرند، در معرض خطر قرار دارند.»

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگرچه او با این صحبت ها انتقادات شدیدی را به گوگل روانه داشت اما از برنامه های خود و مایکروسافت در خصوص ارائه بروز رسانی و نحوه تعامل با اپراتورها برای سرعت بخشیدن به پروسه بروز رسانی در موبایل هایی که ویندوز ۱۰ بهره خواهند گرفت، خبر نداد.

مایکروسافت البته خود نیز از چند سال گذشته تا به حال، سابقه ای درخشان در زمینه بروز رسانی های ویندوز فون ندارد. برای مثال کاربرانی که از ویندوز فون ۷ استفاده می کردند نمی توانستند به ویندوز فون ۸ مهاجرت کنند؛‌ از طرف دیگر افرادی که از ویندوز RT استفاده می کنند، نخواهند توانست از ویندوز ۱۰ بهره گیرند (سرفس ۲) و دستگاه خود را به نسخه جدید بروز رسانی کنند.

همانگونه که گفتیم، مایکروسافت خود نیز از روند روانی برای بروز رسانی موبایل های ویندوزی بهره نبرده اما دست کم تلاش می کند تا با ویندوز ۱۰، اوضاع را به شکل مطلوبی بهبود ببخشد. Myerson در این خصوص توضیح می دهد:‌ «ما نیز قرار نیست همه بروز رسانی ها را به همه کاربران و در یک روز از ماه، برسانیم.»

جمله ی او چنین معنی می دهد که اگرچه ما هم در این امر کاستی هایی داریم اما در هر حال، کم کم بروز رسانی های خود را به اکثر موبایل های مبتنی بر ویندوز فون خواهیم رساند؛ ایده ای که دست کم در ارائه پیش نمایش های فنی برای ویندوز فون به شکلی سریع اتفاق افتاده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (45 مورد)
  • look.look1214@yahoo.com
    look.look1214@yahoo.com | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

    با سلام من یکی از هامیان وینووز فون هستم ولی الان یه مشکل بزرگ در گوشیم لومیا925 به وجود امده که نمیدونم چجوری حل کنم مشکل اینه که خود به خود صفحه گوشیم شروع به پرش و صفحه گوشی پیکسل پیکسل و کیفیت صفحه پاییو امه لطفا کمکم کنید. اینم شمارمه هادی

  • Gs
    Gs | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    واقعا اگه اون يارو هنديه مى دونست كه اين قد تو ايران عاشق سينه چاك داره مقر مايكروسافتو از ردموند به جنوب تهران منتقل مى كرد
    حالا هنينايى كه سنگ مايكروسافتو به سينه مى زنن ٩٩٪ دارن از ويندوز قفل شكسته استفاده مى كنن
    نكته ى جالب بعدى اينكه با يه فاجعه اى به نام windows rt مايكروسافت به خودش اجازه ميده راجع به آپديت ساير پلتفرم ها نظر بده!
    ياد زمانى افتادم كه عربستان صعودى راجع به وضعيت حقوق بشر تو فلان كشور اظهار نگرانى كرده بود!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی