ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پلاس با قابلیت جدید Collections به نبرد پینترست می رود

به نظر می آید شبکه ی اجتماعی متعلق به غول دنیای جستجو های اینترنتی، یعنی گوگل پلاس، قصد دارد تا با سرویس های جدیدی همچون پینترست وارد رقابت گردد. شبکه ی یاد شده روز دوشنبه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

به نظر می آید شبکه ی اجتماعی متعلق به غول دنیای جستجو های اینترنتی، یعنی گوگل پلاس، قصد دارد تا با سرویس های جدیدی همچون پینترست وارد رقابت گردد.

شبکه ی یاد شده روز دوشنبه قابلیت جدیدی با عنوان کالکشن (Collections) را معرفی نموده که به کاربران اجازه می دهد تصاویر، مقالات و انواع دیگر محتوی را در دسته بندی های مشخصی مانند غذا، سینما، فضا و... به آن ارسال نمایند و سایر اعضا نیز قادرند این کالکشن ها را دنبال نموده و تصمیم بگیرند چه کسانی آنها را مشاهده نمایند.

امکان مورد بحث تا حد زیادی مشابه خدماتی است که دیگر شبکه ی اجتماعی، یعنی پینترست در بردهای آنلاین خودش به عموم عرضه می کند.

ناگفته نماند که گوگل به یقین دلایلی موجه برای شروع رقابت فوق الذکر را دارد، پینترست که هنوز یک کمپانی سهامی خاص محسوب می گردد، اکنون و پس از جذب سرمایه گذرانی جدید در ماه مارس، ارزشی ۱۱ میلیارد دلاری پیدا نموده است.

ظاهراً اهالی مانتین ویو امید دارند اقدام اخیر آنها شرایط را برای شبکه اجتماعی شان که در رقابت با بزرگانی همچون فیس بوک اصلاً و ابداً موفق نبوده تغییر دهد.

قابلیت کالکشن هم اکنون از طریق رابط کاربری تحت وب و همچنین بر روی ابزارهای تحت اندروید در دسترس است و گوگل می گوید آن را به زودی برای آیفون ها و آیپدهای اپل نیز ارائه خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یکی از دوستان میتونه تفاوت پینترست و مزیت هاش نسبت به دیگر شبکه های مجازی بگه
    اسمشو زیاد شنیدم ولی اطلاعات دقیقی دربارش ندارم
    ممنون
    ---------------------------
    سایت دانشجویان مهندسی پزشکی
    Http://www.Tjbme.r

    • امید
      امید | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

      دوست عزیز
      پینترست مربوط به عکسه
      میتونی البوم (Board) درست کنی از هزچی که دلت میخواد,ودیگران شمارو فالو میکنن یا بعضی از البوم های شمارو و شما هم همچنین,,
      میتونی عکس ها که دیگران میزارن Pin کنید(همون شیر کردن ولی بیشتر شبیه پست گذاشتنه) لایک کنی و کامنت و سند کنی به دوستان (پیم میشه) و همچنین دیگران بر روی کار های شما همین کار رو میتونن انجام بدن.
      خیلی خوبه
      و قابلیت های دیگه هم داره که باید باهاش کار کنی.
      من که دارم و خیلی دوسش دارم,
      (سوالی بود در خدمتم دوستم)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی