ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابی که آیفون شما را شارژ کرده و به آن ویژگی مقاومت در برابر آب می بخشد

اخیرا قاب های محافظ آیفون ۶ که دارای پک باتری نیز هستند، در میان کاربران این تلفن همراه بسیار پرطرفدار شده اند زیرا هم از موبایل گران قیمتی که خریداری شده محافظ کرده و هم عمر باتری ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

اخیرا قاب های محافظ آیفون ۶ که دارای پک باتری نیز هستند، در میان کاربران این تلفن همراه بسیار پرطرفدار شده اند زیرا هم از موبایل گران قیمتی که خریداری شده محافظ کرده و هم عمر باتری آن را دست کم دو برابر می کنند.

حال کمپانی Mophie تصمیم گرفته به قاب های همراه با باتری خود، قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نیز اضافه کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کمپانی Mophie ادعا می کند کیسی را ساخته که در کنار باتری ۲.۷۵۰ میلی آمپری، آیفون شما را در برابر آب، مقاوم می کند. قابلیتی که در برخی پرچمداران اندرویدی مشاهده می کنیم اما هنوز به محصولات اپل، به جز ساعت این شرکت راه نیافته است.

قاب مورد بحث با نام Juice Pack H2PRO باعث می شود تا در صورت افتادن موبایل از دستتان، آسیبی به آن وارد نگردد. از سوی با نصب H2PRO می توانید عدم ورود هرگونه گرد و غبار را نیز به موبایلتان گارانتی کنید.

jp-h2pro-blk_blk-ip_exploded-view_2000px.0

با استفاده از این کیس همچنین می توان به تمام کلیدهای فیزیکی آیفون دسترسی داشت. لازم به ذکر است که با استفاده از H2PRO،‌ در اصل گواهی IP68 را به آیفون خود اضافه کرده اید که حکایت از مقاومت تلفن همراه در عمق یک متری آب برای حداکثر ۳۰ دقیقه دارد.

کاربران می توانند Juice Pack H2PRO را با قیمت ۱۲۹.۹۵ دلار سفارش دهند که برای قابی که آیفون را در برابر ضربه، آب و گرد و غبار مقاوم می کند و در نهایت نیز عمر باتری اش را هم به دوبرابر افزایش می دهد، قیمتی مناسب به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • حامد لند
    حامد لند | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    واقعا مطلب جالبی بود و محصول جالبیه حتما یا سفارش میدم یا اگه نشه دنبالشم که بخرم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی