ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اکس باکس وان DVR جایگزین ویندوز مدیا سنتر می شود

همزمان با خداحافظی از Windows Media Center، شایعاتی در مورد جایگزینی برای آن منتشر شده است. بر اساس گفته های Paul Thurrott، وبلاگ نویسی شناخته شده، اکس باکس وان قابلیت ضبط تصاویر تلویزیونی را احتمالا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

همزمان با خداحافظی از Windows Media Center، شایعاتی در مورد جایگزینی برای آن منتشر شده است. بر اساس گفته های Paul Thurrott، وبلاگ نویسی شناخته شده، اکس باکس وان قابلیت ضبط تصاویر تلویزیونی را احتمالا همین امسال به دست خواهد آورد.

به عبارتی دیگر، اکس باکس وان کم کم به حالتی که دو سال پیش برای آن برنامه ریزی شده بود نزدیک می شود، کنسولی همه کاره یا به عبارتی دستگاهی All-in-one در قلب اتاق نشیمن. پس از مشکلاتی که در عرضه کنسول به وجود آمد مدیران جدید ترجیح دادند اکس باکس با جماعت گیمرها آشتی کند اما حالا به آرامی حرکت به سوی هدف پیشین آغاز شده است.

برنامه مخصوصی که البته فعلا در اروپا برای دارندگان اکس باکس وان در دردسترس است و به زودی برای آمریکای شمالی هم عرضه می شود، راهکارهای ساده ای برای توقف، بازگشت به عقب و دیدن دقایق قبلی برنامه ها از طریق اکس باکس وان وجود دارد اما پشتیبانی کامل از DVR هنوز جایگاهی ندارد.

پلی استیشن 4 نیز یک DVR مخصوص برای مشترکین سرویس Vue TV دارد که البته هنوز در مناطق زیادی در دسترس نیست و بسیار گران قیمت است. پشتیبانی درست و حسابی از DVR با ترکیب تلویزیون های کابلی و آنتنی می تواند برای مایکروسافت و کنسول اش برگ برنده ای باشد در برابر پلی استیشن 4.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • مرتضی توسلی
    مرتضی توسلی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من از سبک rpg وسولز خوشم نمیاد بیشتر شوتر و ریسینگ و استراتژیک بازی می کنم!
    ...
    اوری هم چرا بازی نکرده باشم درحالی که از بس دنبال موسیقی متنش گشتم پیدا نکردم!

  • TJBME.irدانشجویان مهندسی پزشکی
    TJBME.irدانشجویان مهندسی پزشکی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یاد تلویزیون LG افتادم خیلی سال پیش که زیرش هم CD میخورد و هم VHC (نمیدونم درست نوشتم یا نه منظورم همون فیلم های ویدئویی بود قبل از CD وجود داشت) که میشد برنامه تلویزیونی رو برگردوند عقب
    بادش بخیر .......

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی