ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نایب رئیس بخش بازاریابی کوالکام به توضیح در مورد شایعات داغ شدن بیش از حد اسنپدراگون ۸۱۰ پرداخت

Tim McDonough، نایب رئیس بخش بازاریابی کوالکام، اخیراً در مصاحبه ای با Forbes ذکر نموده، اسنپدراگون ۸۱۰ هرگز مشکل داغ شدن و ایجاد حرارت بیش از حد نداشته است. وی در ادامه اظهار کرده همه ی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

Tim McDonough، نایب رئیس بخش بازاریابی کوالکام، اخیراً در مصاحبه ای با Forbes ذکر نموده، اسنپدراگون ۸۱۰ هرگز مشکل داغ شدن و ایجاد حرارت بیش از حد نداشته است.

وی در ادامه اظهار کرده همه ی شایعات پیرامون این مسئله "مزخرف" بوده اند، هر چند که McDonough تائید نموده در نسخه های اولیه G Flex 2 و HTC One M9 مسئله یاد شده وجود داشته، ولی می گوید موارد مشکل دار تنها نمونه هایی آزمایشی به حساب می آمده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این مدیر کوالکام می افزاید نمونه های اولیه با این هدف تولید می شوند که مشکلات یک محصول مشخص گردد و مسلماً رفتار این نمونه ها با آنچه در نهایت به بازار راه خواهد یافت تفاوت دارد، این روند در عمل بخشی ضروری از عملیات توسعه محسوب می شود.

بر اساس تئوری McDonough فردی از نتایج اولیه آزمایش های صورت گرفته در رابطه با چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ سو استفاده نموده و آنها را به شکل شایعه وار در اختیار منابع خبری داده است. برای اینکه بفهمید این فرد چه کسی بوده باید از خود بپرسید چه افرادی از انتشار چنین اخباری سود می برند.

در حالیکه پیش از این به دفعات سایت ها و رسانه های مختلف به این موضوع اشاره داشتند که مشکلات برترین چیپ کوالکام سبب شده اند تا سامسونگ در جدید ترین کهکشانی های خودش به سراغ چیپست های اگزینوس خانگی اش برود، نایب رئیس کوالکام می گوید این تصمیم گیری کره ای ها تنها زمان بندی خوبی داشته و مصادف شده است با شایعاتی غیر واقعی در رابطه با محصولات ما. بخش چیپست های سامسونگ چندین سال مشغول توسعه ی اگزینوس ۷۴۲۰ بوده ولی در شرایط مناسبی توانسته آن را به بازار وارد نماید.

McDonough می گوید پرچمدارن پیشین غول تکنولوژی کره ای از چیپست های کوالکام استفاده کرده اند و بسیاری از محصولات کنونی آنها نیز به چیپست های این شرکت وابسته اند، ولی کوالکام اتفاقی که در مورد پرچمدار فعلی سامسونگ افتاده را مربوط به گذشته تصور می کند و هنوز راه های جدید و کسب و کارهای مدرن زیاد دیگری در پیش روی خود می بیند.

وی در مورد G4 و بهره گیری اش از اسنپدراگون ۸۰۸ به جای ۸۱۰ نیز ذکر نموده که این تصمیم ۱۸ ماه پیش و در زمان آغاز توسعه ی این محصول اتخاذ گشته، که در آن زمان اصلاً شایعه ای مبنی بر داغ شدن بیش از حد مدل ۸۱۰ وجود نداشته است.

ناگفته نماند موفق ترین تولید کننده کنونی چیپست های موبایلی در مورد محصول بعدیش یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ امیدواری های بسیاری دارد. گفته می شود چیپست مذکور بر مبنای پلتفرم پردازشی و محاسباتی ویژه ای توسعه یافته که می تواند سبب تعامل بیشتر اسمارت فون با کاربر و جهان پیرامون وی گردد.

برای مثال این چیپست می تواند شب و روز را تشخیص داده و پیش از شروع عکاسی دوربین را برای شرایط متفاوت دو حالت یاد شده آماده سازی کند و سپس تصاویر تهیه گشته را با استفاده از الگوریتم های شناسایی ویژه دسته بندی و برچسب گذاری نماید.

کوالکام قصد دارد SDK مرتبط به چیپست مذکور و قابلیت های محاسباتی و پردازشی جدید آن را به زودی در اختیار توسعه دهندگان و شرکت های تولید کننده قرار دهد، تا آنها بتوانند بیشترین استفاده را از این امکانات ببرند. ضمناً کمپانی مورد بحث تلاش دارد تا از این طریق ضربه های وارد شده بوسیله شایعات داغ شدن بیش از حد اسنپدراگون ۸۱۰ به کسب و کارش را جبران نماید.

در کنار همه ی موارد ذکر شده در بالا تولید HTC One M9، G Flex 2 و Mi Note Pro با همراهی اسنپدارگون ۸۱۰ ادامه خواهد داشت و باید منتظر ماند و دید آینده برای کوالکام چه رقم می زند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • masih
    masih | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بقال ماس ترش و باقی غذایا

  • Javad
    Javad | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    رو که نیست سنگ پای قزوینه
    اکثرا بررسیها مشکل گرمایشو تایید کردن
    اینم بررسی ارس تکنیکا:
    http://goo.gl/yaQaav

  • zoroastrian
    zoroastrian | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    الکی مثلا 810 گرم نمی کنه .! میخوان زود 820 رو بزنن بیرون .!

  • BOZORG#
    BOZORG# | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    با توجه به کامنت ها مثل اینکه اینبار نوبت طرفداران سامسونگ هست که داغ کنن :D

  • محمد
    محمد | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    "مزخرف"...
    اصن اعصاب ندارن ..والا
    همین مونده به طرف بگه اگه داغ نکرد میکنمش تو حلقت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی