ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پایین آمدن میزان سفارش مایکروسافت به خاطر کاهش تقاضا برای تلفن های هوشمند ویندوز فونی

براساس جدیدترین گزارشات، میزان سفارش های مایکروسافت به خاطر کم شدن تقاضا برای تلفن های هوشمند ویندوزی آن کاهش قابل توجهی پیدا کرده است. گفتنی است که ردموندی ها همچنان سیاست نوکیا را دنبال می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

براساس جدیدترین گزارشات، میزان سفارش های مایکروسافت به خاطر کم شدن تقاضا برای تلفن های هوشمند ویندوزی آن کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.

گفتنی است که ردموندی ها همچنان سیاست نوکیا را دنبال می کنند و به ارائه موبایل های اقتصادی در بازارهای نوظهور ادامه می دهند اما آنطور که شواهد امر نشان می دهد، این بازارها علاقه چندانی به استفاده از تلفن های هوشمند کمپانی مورد بحث ندارند و پیش بینی های اهالی ردموند در این رابطه غلط از آب درآمده.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

طبق این گزارش، در سال جاری میلادی ماهانه در حدود 20 درصد از میزان سفارشات مایکروسافت برای ساخت اسمارت فون های ویندوز فونی کاهش می یابد تا از این طریق شرکت مذکور خود را با میزان تقاضای بازار وفق دهد.

اما اصلی ترین بازارهایی که در این گزارش به آنها اشاره شده عبارتند از هند، آمریکای جنوبی و جنوب شرقی آسیا؛ مناطقی که مایکروسافت تلفن های هوشمند 4 اینچی خود را همراه با نمایشگرهای WVGA به فروش می رساند و برپایه آمار و ارقام های جدید در ماه های اخیر فروش خوبی را در آنها نداشته اند.

در این گزارش اشاره شده که Samsung Display  Compal و TPK کار ساخت اسمارت فون برای مایکروسافت را بر عهده دارند و آنطور که شرکت های عرضه کننده اعلام کرده اند، ردموندی ها در نظر دارند استراتژی های عملکردی خود در سال 2014 را برای سال جاری هم دنبال نمایند.

اما این کاهش فروش قطعا به خاطر بیشتر شدن فعالیت شرکت هایی نظیر شیائومی، زی تی ای، هوآوی و کولپد اتفاق افتاده که در زمینه ساخت محصولات اقتصادی فعالیت دارند و حتی همکاری مایکروسافت با برخی از کمپانیهای چینی برای فراگیر نمودن ویندوز 10 هم تاثیری در این مساله نداشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (58 مورد)
  • جواد
    جواد | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    با سلام خدمت دوستان عزیز. خواستم یه نکته ای خدمت شما عرض کنم چون خودم ویندوز فون دارم یک از مشکلاتی که کسی زیاد به اون توجه نکرده اینکه بر خلاف مشخصاتی که برای ویندوز فونها ذکر شده متاسفانه قابلیت اتصال به 3g را ندارند یعنی حتی اگه تنظیمات اینترنت رو درست انجام بدی و در محدود پوشش کامل 3gباشی پس از انتخاب گزینه 3gدر تنظیمات مشاهده خواهید کرد به جای علامتهای 3g ،H،+H بالای صفحه گوشی E یا همان علامت اینترنت معمولی ظاهر می شود البته بعضا !!ممکن است این مشکل را نداشته باشند اونم تا با چشم خودتون ندیدید نباید باور کنید من با خیلی از متخصصین خبره مشورت کردم ولی پاسخی نگرفتم که مشکل رو حل کند.البته به شخصه امیدوارم این مشکل و خیلی.. از مشکلات فعلی که این پلتفرم داره احتمالا در ویندوز 10 یا آپدیتهای بعدی اون حل بشه !

  • علی
    علی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دوستان تا چند سال دیگه این سیستمها و شرکتها با هم مچ میشن الانشونم خیلی نزدیکن به هم . اونا حالشو میبرن شما دعواشو میکنین . هرکدوم مشکلات و خوبی خودشونو دارن. نمیشه گفت کدوم بهتره ویندوز تازه شرو کرده اونا چندین ساله بزارید وین ۱۰ بیاد اون مشکل عکس زمینشم حله ...

  • مهدی
    مهدی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    کاری به این خبرها ندارم ولی همیشه دوست داشتم یه گوشی وینفون به غیر اندروید داشته باشم

  • Behtash
    Behtash | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دوستان گلم با اینکه خودم به جز وینفون از هیچیه دیگه مایکی استقاده نمسکنم ولی میشه دقیقا بگید چرا اینقدر خودتونو ناراحت میکنید واسه یه شرکت که اگر سود کنه یک ریالشو به منو شما نمیده و همینطور ضرر کنه چیزی از جیب منو شما کم نمیشه . هر دفعه میام نظرات دیجیاتو رو میخونم بیشتر احساس میکنم یه مشت گلادیاتور به جون هم افتادن و همو به بدترین شکل مورد عنایت قرار میدن . مایکی قدرت مطلق نرم افزار دنیاس ، اپل کیفیت بینظیر داره ، گوگل خلاقیت بالایی داره ، (البته نمیدونم سامسونگ این وسط چی میگه ها ) ، هر شرکتی معایب و مزایای خودشونو داره ، بیاید باهم دوست باشیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی