ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل مخابرات قبل از برگزاری مجمع عمومی، این شرکت را ترک کرد

بدنبال استعفای مدیرعامل مخابرات، مشکلات مدیریتی نیز به بحران مالی این شرکت افزوده شد تا اوضاع از آنچه بود وخیم تر شود؛ شرکت بزرگی که بسیاری از کارشناسان معتقدند چوب واگذاری ناصحیح و غیر رقابتی ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۰

بدنبال استعفای مدیرعامل مخابرات، مشکلات مدیریتی نیز به بحران مالی این شرکت افزوده شد تا اوضاع از آنچه بود وخیم تر شود؛ شرکت بزرگی که بسیاری از کارشناسان معتقدند چوب واگذاری ناصحیح و غیر رقابتی اش را می خورد.

در حالی که توضیحاتی از سمت مخابرات ایران ارائه نشده است، مدیرعامل این شرکت آن را ترک گفت و پرسش های بسیاری را در مورد عدم استمرار همکاری اش در ذهن کارشناسان مطرح نمود.

برخی از رسانه ها دیروز از استعفای کاظم ابراهیمی صدرآبادی از سمت مدیرعاملی مخابرات خبر داده بودند و عده ای دیگر امروز خبر برکناری اش را منتشر کردند. جالب اینجاست که هر دو گروه منبع رسمی و معتبری را برای اثبات ادعای خود نیاورده اند.

اما تنها مساله ای که قطعیت دارد، رفتن کاظمی از سمت مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران است که جانشین وی نیز شامگاه دیشب مشخص گردید.

در ادامه همراه دیجیاتو بمانید.

سید اسدالله دهناد، مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم، از سوی هیئت مدیره مخابرات ایران به‌ عنوان سرپرست این شرکت منصوب شد. در حکمی که از سوی سید مصطفی سید هاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران صادر شده است، با تشکر از خدمات کاظم ابراهیمی صدرآبادی، مدیرعامل قبلی، سید اسدالله دهناد به‌ عنوان سرپرست برای تصدی این سمت معرفی گردید.

اما در شرایطی که بنابر اعلام قبلی، قرار است که مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات ایران روز پنج شنبه 24 اردیبهشت برگزار شود، تغییر مدیرعامل در فاصله چند روزه تا برگزاری مجمع، عجیب به نظر می‌ رسد و تا کنون در خصوص چرایی این موضوع توضیحی ارائه نشده و مسئله به روز مجمع موکول گردیده.

کاظم ابراهیمی صدرآبادی حدود 9 ماه پیش، پس از مظفر پوررنجبر به سکان داری شرکت مخابرات ایران رسید. هر چند که پوررنجبر به خاطر درگیری های لفظی و رسانه ای با وزیر و معاونانش سمت خود را از دست داد، به نظر می رسد ابراهیمی به خاطر همکاری با وزارت ارتباطات و اجرای کامل طرح هم کد که حدود 300 میلیارد تومان ضرردهی روی دست مخابرات گذاشت مواخذه و مجبور به ترک صندلی اش شده.

بنابر اعلام برخی از خبرگزاری ها، پوشش و نفوذ تلفن همراه، اینترنت پرسرعت، احداث نیروگاه برق و آب شیرین همزمان، پوشش شبکه نسل سوم و ارتباط مثبت با حوزه علمیه و مراجع تقلید از جمله موفقیت های دهناد به‌ عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم در سال‌ های اخیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • mrc
    mrc | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    واقعا حیف شد
    انقدر هم تهمت نزنید

  • Mohammad_Reza_Lamei
    Mohammad_Reza_Lamei | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    احداث نیروگاه برق و آب شیرین همزمان!!!!


    این دیگه چه اولویه ایه؟

  • Mr. Nick
    Mr. Nick | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    مثال واضح از جنگ زرگری
    بجای اینکه به مخابرات فشار بیارن انحصار فیبر نوری و ...برداره دست پیش گرفته پس نیفته دیگه وزیر چیکار کنه
    درگیری های لفظی و رسانه ای با وزیر خخخخخ

  • Mr e
    Mr e | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    فك كنم گند اختلاسش دراومده ميخواد در بره

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    حالا ببینم یکی میاد بگه ایشون تو این مدت کلی زحمت کشیده و میخواسته تلاششو جای دیگه ادامه بده ، پس فردا شکایت و شکایت کشی که ..... #اختلاس

مطالب پیشنهادی