ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر احتمالی از گلکسی تب S2 سامسونگ لو رفت

شایعاتی که از ماه ها پیش در مورد نسل بعدی تبلت Galaxy Tab S منتشر می شدند در مجموع حکایت از آن داشتند که شرکت کره ای در تدارک خصوصیاتی همچون نسبت تصویر ۴:۳ و ارتقای جنس بدنه (به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

شایعاتی که از ماه ها پیش در مورد نسل بعدی تبلت Galaxy Tab S منتشر می شدند در مجموع حکایت از آن داشتند که شرکت کره ای در تدارک خصوصیاتی همچون نسبت تصویر ۴:۳ و ارتقای جنس بدنه (به فریم فلزی) و البته بهترین و جدیدترین سخت افزارها برای محصول خود است.

و حالا با گذشت چندین هفته از آغاز گمانه زنی ها بالاخره به تصویری دست یافتیم که در راستای شایعات پیشین است.

هرچند عکس لو رفته یک رندر گرافیکی به حساب می آید که برای ارائه به رسانه ها آماده شده، اما می توان آن را به عنوان اولین نگاه دقیق و واقعی به ابزار مورد بحث در نظر گرفت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

با نگاه به تصویری که از طریق اکانت توییتر onleaks منتشر شده، می توان دریافت شمایل نسل بعدی تبلت مذکور به دیوایس های سری Galaxy Tab A شباهت دارد که همین چند وقت پیش به صورت رسمی معرفی گشتند.

البته یک نکته نیز در این میان وجود  دارد و آنهم اینکه اگر عکس مورد اشاره تصویر محصول نهایی باشد، این سوال را به ذهن متبادر می کند که چرا سامسونگ در هر دو رده تولیدات گران قیمت و اقتصادی خود از یک زبان طراحی مشترک استفاده می نماید؟

این شرایط در حالی رخ می دهد که نسل پیشین همین سری و ارائه شده در سال گذشته، از طراحی اختصاصی خود بهره می برد. دیزاینی که هرچند یادآور اسمارت فون پرچمدار کره ای ها یعنی گلکسی اس ۵ بود، اما با دیگر تبلت های تولیدی پیش از خود از جمله گلکسی تب ۴، گلکسی تب پرو، و گلکسی نوت ۱۰.۱ ۲۰۱۴ و پرو ۱۲.۲ زمین تا آسمان تفاوت داشت.

از نظر سخت افزاری نیز، بر اساس شنیده ها قرار بود گجت مورد بحث با صفحه نمایش Super AMOLED (دارای رزولوشن QHD) و پردازنده اگزینوس ۵۴۳۳ از نوع ۳۲ بیتی ارائه شود، اما امکان دارد بجای آن چیپست ۷۴۲۰ روی دستگاه قرار بگیرد که با معماری ۶۴ بیتی خود، برای اندروید ۵.۰.۲ آب نبات چوبی که در ابزار مذکور پیاده سازی گشته انتخاب مناسب تری به شمار می رود.

حافظه رم دستگاه نیز ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده که از طریق درگاه MicroSD تا میزان ۱۲۸ گیگابایت قابل افزایش است.

تبلت های پشتیبانی کننده از سیم کارت در این سری از مودم های LTE Category 6 بهره می برند. همچنین مدل ۸ اینچی دارای باتری ۳۵۸۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود و مدل ۹.۷ اینچی به باتری ۵۸۷۰ میلی آمپر ساعتی تجهیز خواهد گشت.

در ضمن هر دو مدل مورد نظر از دوربین ۸ مگاپیکسی در پشت و ۲.۱ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه بهره می برند.

با این فرض که تصویر لو رفته واقعی باشد، باید پرسید که آیا چشم بادامی ها خواهند توانست با ارائه چنین محصولی تبلت های تولیدی خود را به عنوان استانداردی در بازار جا بیاندازند؟

حال تنها باید صبور بود و دید که سامسونگ چه زبان طراحی را برای محصولات آینده اش در نظر گرفته و آیا روند مذکور ادامه دهنده راه تلفن هوشمند پرفروش کمپانی کره ای یعنی گلکسی اس ۶ خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • علی
    علی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    توی این نسخه خبری از مادون قرمز نیست؟توی عکس که نیست!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی