ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه گذاری مایکروسافت بر روی کابل های زیر دریا

تجارت ابری مایکروسافت روزهای خوشی را می گذراند. آژور و آفیس ۳۶۵ و همه بخش های دیگر مرتبط به این تجارت رشد سالانه مطلوبی را از نظر تعداد مشتریان تجربه می نمایند. اما تعدد کاربران ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

تجارت ابری مایکروسافت روزهای خوشی را می گذراند. آژور و آفیس ۳۶۵ و همه بخش های دیگر مرتبط به این تجارت رشد سالانه مطلوبی را از نظر تعداد مشتریان تجربه می نمایند. اما تعدد کاربران و سرویس ها در این زمینه سبب گشته که ساکنین ردموند اکنون به این نتیجه برسند که لازم است اقدام به سرمایه گذاری در رابطه با زیرساخت های مطلوب تر و کابل ها و اتصالات زیردریایی نمایند.

کمپانی مذکور در یک پست وبلاگی اعلام کرده که درحال همکاری با شرکت های چینی و بین المللی برای ایجاد راه حل هایی به منظور انتقال داده مقرون به صرفه تر و ایجاد اتصال وسیع تر بین بخش های داخلی اش است.

دو مورد از عمده ترین پروژه های اعلام شده برای این منظور، به کارگزاری کابل هایی در کف اقیانوس های اطلس و آرام مرتبط می شود.

مایکروسافت با ایجاد زیرساخت عظیمی که ایرلند، انگلستان، آمریکا و آسیا را به هم متصل می کند، قصد دارد شبکه خود را تراکم زدایی کرده و پهنای باند بیشتری به مشتریانش اختصاص دهد و در عین حال سرعت انتقال اطلاعات را نیز در شبکه جهانی خود افزایش و نرخ تاخیر را کاهش دهد.

قطعا چنین سرمایه گذاریی برای مایکروسافت که عمده تمرکزش بر روی محصولات نرم افزاریست امری گران و زمان بر محسوب می شود، اما می توان بر اساس همین حرکت به استراتژی درازمدت اهالی ردموند پی برد. با توجه به افزایش روز افزون رقابت بین شرکت های تکنولوژیک، علاقه ی همه آنها برای گرفتن سهم بیشتر از بازار خدمات ابری کاملا معقول و قابل درک به حساب می آید و به یقین مایکروسافت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی