ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سلاطین پنجه های مرگبار؛ معرفی بازی Smash Champs

بازی های استودیوی Kiloo، همیشه به خاطر سبک گرافیکی منحصر به فردشان مورد تحسین منتقدین و گیمرها بوده اند. مطمئنا شما نیز پیش از این با عناوین موفق این بازی ساز خوش ذوق همچون Subway Surfers ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

بازی های استودیوی Kiloo، همیشه به خاطر سبک گرافیکی منحصر به فردشان مورد تحسین منتقدین و گیمرها بوده اند. مطمئنا شما نیز پیش از این با عناوین موفق این بازی ساز خوش ذوق همچون Subway Surfers و Frisbee Forever آشنا شده اید.

Smash Champs بازی خوش ساخت دیگری از این استودیوست که برای علاقه مندان سبک مبارزه ای عرضه شده و درست مثل بقیه عناوین کیلو، خوش گرافیک و سرگرم کننده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

مبارزین Smash Champs این بار به جای آدم ها، حیوانات رزمی کارند. پلنگ و گوریل و کروکودیل و روباه در بازی به جان هم افتاده اند و برای پیروزی با مشت و لگد از هم پذیرایی می کنند.

screen520x924 (1)

Smash Champs گرافیک بسیار چشم نوازی دارد و انیمیشن های نرم و روان، در حد و اندازه بازی های کنسولی را در آن شاهد هستید. کاراکترهای مبارز همگی از لحاظ مهارت و قدرت قابل ارتقا هستند و می توانید به دلخواه، با خرید آیتم های مختلف شخصی سازی شان کنید.

برای بازی کردن Smash Champs، می بایست به اینترنت متصل باشید تا بتوانید با کسب تجربه از مبارزات آنلاین، کاراکتر خود را ارتقا دهید. کنترل هم در Smash Champs بر مبنای ژست های حرکتی است و ضربات شما با سوایپ سریع روی صفحه کارساز خواهند شد.

screen520x924 (2)

Smash Champs برای سه پلتفرم iOS، اندروید و ویندوزفون عرضه شده و چه از لحاظ گیم پلی و چه گرافیک، در میان بازی های موبایل می درخشد. بنابراین اگر بازی هایی مثل تکن، استریت فایتر یا مورتال کامبت را می پسندید، دلیلی ندارد که نتوانید از Smash Champs هم لذت ببرید.

برای آشنایی با محیط بازی توصیه می کنیم حتما این ویدئو را مشاهده کنید.

Smash Champs

Smash Champs

سازنده: Kiloo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 98.7 / 76 / 48 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Iman
    Iman | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    از بازی خروس جنگی الهام گرفته؟

  • Mehdia_St
    Mehdia_St | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    چرت و پرته بازیش نمیدونم بازی مبارزه ای واسه موبایل چرا نمیتونن بسازن درست درمون مورتال کمبت گوشی فاجعست یک گیگ و خورده ای حجمشه همش باید تاچ گوشی رو بزنی هیچ لذتی نداره به جاش الان نسخه Ps4 میزنم خیلی خفنه بازیش واقعا من Dextrix ده مگابایتی رو به بیشتر بازی های HD دار موبایل و ترجیح میدم اساسی!!

مطالب پیشنهادی