ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

غافلگیری سارقان و مالخران موبایل توسط پلیس آگاهی

اگر به بازار موبایل علاالدین سر زده و یا از زیر پل حافظ تقاطع خیابان جمهوری عبور کرده باشید، شاهد خرید و فروش موبایل های دست دوم بدون کارتن شده اید. تلفن های همراهی که ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

اگر به بازار موبایل علاالدین سر زده و یا از زیر پل حافظ تقاطع خیابان جمهوری عبور کرده باشید، شاهد خرید و فروش موبایل های دست دوم بدون کارتن شده اید. تلفن های همراهی که از مردم در سطح شهر دزدی شده و به راحتی و در روز روشن به فروش می رسند.

البته برخی از این فروشندگان، خود در زمره سارقان موبایل قرار ندارند و تلفن های همراه سرقت شده را از دزدان خریداری کرده و به مشتریان خود می فروشند. عده ای نیز در همان محل موبایل های سرقتی را می خرند تا افرادی را طعمه خود قرار داده و به آنها بفروشند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اما دیروز روز خوبی برای این دسته از سارقان و مالخران موبایل نبود و پلیس آگاهی تهران بزرگ در اقدامی غافلگیرانه، آنها را دستگیر کرده و تلفن های همراه مذکور را ثبت و ضبط نمود.

سرهنگ عباسعلی محمدیان در حاشیه اجرای طرح ضربتی پلیس در جمع خبرنگاران گفت: ‌پلیس به طور نامحسوس در مرکز خرید و فروش تلفن همراه واقع در سه راه جمهوری و خیابان حافظ حاضر شده و به طور همزمان تعداد زیادی از سارقان و مالخران تلفن همراه را به دام انداخت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: طی این عملیات، تعداد زیادی از تلفن های همراه سرقتی و تقلبی نیز کشف و ضبط گردید.

البته عملیات مشابهی طی سال های گذشته نیز رخ داد، اما عدم برخورد قاطع با این افراد و آزاد شدن آنها، سبب رونق این کسب و کار در ماه های اخیر گشته بود.

باید دید با این دسته از سارقان و مالخران موبایل چه برخوردی خواهد شد و آیا خرید و فروش تلفن همراه سرقتی در مقابل بازار موبایل علاالدین ادامه خواهد یافت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • سید محمد مهدی
    سید محمد مهدی | ۲۹ آذر ۱۳۹۵

    جمع آوری این دزدی فروش‌ها اقدام خوبیه اما دزدهای خود پاساژ علاالدین باید در اولویت قرار بگیره!

  • مصطفی
    مصطفی | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    سلام من سه ماه گوشی جی فور الجی خریدم از جیب کافشنم زدن . برای شکایت اقدام کردم اصلان دورست کار نمیکون این کار کنان همه مردم سرگردان میکنند مگه گوشی های دوسیم نباید هر دو سیم رو سریال شو بنوسن برای ره گیری گوشی من گرفتن سیم دو رو نوشتن خط یکو ننوشتن دوباره در دسر راه انداختن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی