ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی های سامسونگ در ژاپن خریدار ندارند

پرچمداران سال ۲۰۱۵ سامسونگ، بی شک بهترین هایش تا کنون هستند. این بار نوعی جدید از متریال مورد استفاده قرار گرفت تا نقص های همیشگی موبایل های شرکت کره ای یک بار برای همیشه دیگر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

پرچمداران سال ۲۰۱۵ سامسونگ، بی شک بهترین هایش تا کنون هستند. این بار نوعی جدید از متریال مورد استفاده قرار گرفت تا نقص های همیشگی موبایل های شرکت کره ای یک بار برای همیشه دیگر در برابر چشمان کاربران ظاهر نگردند. استفاده از فلز و شیشه باعث شده تا با خوش تراش ترین های بزرگترین سازنده موبایل جهان مواجه شویم.

گلکسی های کره ای اگرچه در سراسر جهان طرفداران بسیاری برای خود دست و پا نموده اند اما هنوز که هنوز است، علاقه خریداران ژاپنی شعله ور نگشته. کمپانی بازاریابی BCN در ژاپن اذعان داشت که گلکسی اس ۶، در هفته اول فروش خود در کشور یاد شده، توانسته رتبه هفدهم را در میان پر فروش ترین محصولات از آن خود نماید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به ادامه گزارشی که از سوی این شرکت ژاپنی منتشر شده که نگاهی بیاندازید، می بینید رفته رفته علاقه کاربران این کشور به گلکسی اس ۶ کم رنگ تر نیز شده است؛ در هفته دوم فروش، بهترین گلکسی که تا کنون به تولید رسیده، توانسته در رتبه ۳۰ جدول پر فروش ترین موبایل ها قرار گیرد.

اما در میان دوقلوهای افسانه ای، نمونه ی Edge که می توان گفت موبایلی چشم نواز تر است، قادر شده در هفته اول رتبه دهم و در هفته دوم فروش، جایگاه ۲۶ را به خود اختصاص دهد.

تلفن های همراه سامسونگ مدت هاست در ژاپن خریدار ندارند و سهم این شرکت در کشور یاد شده، صرفا ۵ درصد از کل بازار موبایل است. در این میان کره ای ها حتی در اقدامی عجیب، نام برند شرکتشان را نیز از روی پرچمداران جدید برداشتند تا بلکه به فروش آنها کمکی شود؛ هر دو تلفن همراهی که در موردشان سخن می گوییم از ابتدا صرفا با نام «گلکسی» وارد بازار ژاپن شده و هرچقدر هم که به آنها بنگرید، اثری از نام «سامسونگ» در آنها یافت نمی شود. با وجود همه این مسائل، آیفون های اپل در قله آمار فروش موبایل ها قرار دارند؛ پس نمی توان وطن دوستی و حمایت از سونی را عامل فروش پایین اسمارت فون های سامسونگ دانست.

گلکسی اس ۶ ها، در ژاپن توسط دو اپراتور NTT docomo و KDDI به فروش می رسند و از لحاظ قابلیت هایشان، شاید بتوان گفت موبایل هایی بی رقیبند. با این حال سامسونگ حتی نتوانسته در ۱۰ رتبه اول خود را جای دهد،‌ حتی در ابتدای عرضه. گفته می شود که هنوز موجودی اولین گلکسی های فرستاده شده به کشور ژاپن به اتمام نرسیده است.

همین مسائل موجب شده اند تا شاهد شایعات جدیدی باشیم؛ گفته شده که سامسونگ به زودی قصد دارد عرضه موبایل هایش را در ژاپن متوقف سازد. شرکت کره ای هنوز این موضوع را تایید نکرده اما مشخصا مدیران این کمپانی بزرگ، از وضعیت کنونی در کشور ژاپن به هیچ عنوان خشنود نیستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • V For Vandeta
    V For Vandeta | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    نه اتفاقا شما برو تاریخ بخون من ترکم آذری نیستم و از نژاد آریایی هم نیستم من ترکم ترک.

    باز هم یه پان ترکیست متعصب وطن فروش تجزیه طلب اینجا پیدا شد . با اینکه تعدادشون به تعداد انگشتای دسته ولی رو که نیست سنگ پای قزوینه . پیر مرادشون هم اون ناصر پورپیرار وطن فروشه توده ای ......
    جناب TURK Oglan دوست عزیز یکم چشماتون رو به حقیقت باز کنید الان قرن بیست ویکمه عصر حجر گذشته به خدا.......

  • رامین
    رامین | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    گاهی اوقات دلیل نخریدن اختلاف کشورها نیست.مثلا اخرین سالی که پژو و رنو توی امریکا ماشین فروختن همون سالی بود که ۴۰۵ و رنو ۲۱ و تولید کردن.
    مشکل از اختلاف امریکا با فرانسه نبود.امریکاییها از زبان طراحی و مهندسی فرانسویها خوششون نیومد و تمام ماشینهای پژو و رنو تو نمایشگاههای ماشین خاک خوردن.
    اینجوری شد که پژو و رنو با سر افکندگی از امریکا بساطشون و جمع کردن,جالب اینکه مدیر فروش پژو تو امریکا بعدا گفت که ماشینهای ما چی کمتر از سری ۳ ب ام و داره که فروش نمیره! امریکاییها لیاقت ندارن!
    در حالی که در همون سالها کره ایها داشتن با احتیاط تو بازار امریکا شروع به کار میکردن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی