ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مجله Consumer Reports: گلکسی اس ۵ کاربردی تر از پرچمداران جدید سامسونگ است

وب سایت و مجله Consumer Reports، اخیرا و پس از ارزیابی گلکسی اس ۶ سامسونگ، به کاربران و علاقه مندان به خرید موبایل های شرکت کره ای توصیه می کند که بهتر است همچنان از نسل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

وب سایت و مجله Consumer Reports، اخیرا و پس از ارزیابی گلکسی اس ۶ سامسونگ، به کاربران و علاقه مندان به خرید موبایل های شرکت کره ای توصیه می کند که بهتر است همچنان از نسل قبلی پرچمداران سامسونگ به نام گلکسی اس ۵ بهره گرفته و آن را به عنوان موبایل خود برگزینند. در حقیقت هنوز هم گلکسی اس ۵ به عنوان توصیه اول این مجله به خریداران موبایل شناخته می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا به دلایل مجله Consumer Reports برای برتر دانستن نسل قبلی گلکسی ها بپردازیم.

مجله مورد بحث بیشتر به عناصر موجود در یک موبایل که آن را کاربردی می کنند توجه نشان داده و چندان علاقه ای به چیپست قدرتمند اگزینوس 7420 و همچنین رزولوشن تصویر 2K گلکسی اس ۶ ندارد.

پرچمداران جدید شرکت کره ای دیگر از گواهی IP67 بهره نگرفته و در برابر مایعات و گرد و غبار مقاوم نیستند. از طرف دیگر دیگر نه می توان از باتری یدکی بهره گرفت و نه حافظه دستگاه را افزایش داد. هرچند گلکسی اس ۶ از تکنولوژی شارژ سریع و همچنین شارژ بی سیم برخوردار است اما Consumer Reports اعتقاد دارد دسترسی داشتن کاربر برای تعویض باتری بسیار کاربردی تر است.

مجله یاد شده اذعان دارد حال که سامسونگ این دو قابلیت کلیدی را از پرچمدار امسال خود حذف نموده، سایر تولید کنندگان موبایل های اندرویدی قادر هستند از این موقعیت نهایت استفاده را برده و ویژگی های ذکر شده را به موبایل های مرغوب خود بیافزایند. کاری که ال جی با پرچمدار امسال خود به نام G4 انجام داد.

ویراستار مجله یاد شده به نام Glenn Derene به همراه Maria Rerecich، مسئول تست های محصولات الکتریک مواردی که ذکر شد را برایتان توضیح می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • ArMiN
    ArMiN | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سلام میدونم به پست ربطی نداره ولی چندتا سوال داشتم از اون شخص های که htc one m9 خریدن منم میخوام اینو بخرم اما دو دل موندم.
    1.دوربین گوشی در چه حدی هست در شب چه جوریه کیفیت عکس هاش اونقدر ازش بد گفتن که میترسم اینو گوشی بخرم.(اگه میتونید چند از عکس ها بهم ایمل کنید)
    2.زمان دهی باتری چه قدره تو استفاده سنگین میتونه یک روز کامل رو استفاده کنید.
    3.و در آخر گوشی چه قدر داغ میکنه
    از کسانی سوال های من رو جواب بدن خیلی ممنون میشم

    • امیر
      امیر | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

      اگه من جای شما بودم و میخاستم انقدر پول هزینه کنم هیچوقت انقدر ریسک نمیکیرم و htc one نمیخریدم که بعدا پشیمون بشم.
      دوست عزیز نظر من اینه که یا galaxy S6 بگیر یا iphone 6
      البته نظر شخصیه. هرکس از هر گوشی خوش بیاد باید همونو بگیره.
      یا علی.

    • ★Saeed ★saye
      ★Saeed ★saye | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

      دوست عزیز به نظر شما تفاوت اساسی بین m9وm8هست که میخواهی 600 تومن هزینه بیشتر کنی؟ دوربین ام9 از دوربینm8 بهتر نیست پردازندش هم داغ میکنم باتریش هم عمر کمتری داره از من میشنوی ام8 هنوز فوق العادس

  • ★Saeed ★saye
    ★Saeed ★saye | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اس 5 گوشیه آخه؟؟؟ والا به من مفت بدن نمیگیرم درسته سخت افزارش خوبه ولی طراحیش بیش از حد داغونه نا امید کننده ترین گوشی سامسونگه اگرم خوب بود فروشش زیاد میشد

  • Mohi Beyki
    Mohi Beyki | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من با هر جفتشون مقدار خوبی کار کردم، به نظرم وقتی ۶۴ گیگ خود گوشی ظرفیت داره مشکلی پیش نمیاد، تا حالا هم هیچ کسی رو ندیدم که باطری یدک داشته باشه! (پاور بانک به شدت مفیدتره) دوربین و ال‌سی‌دی اس‌۶ واقعا عالیه! خودم تست آنتوتو هم روش تست کردم برخلاف بعضی سایت‌ها که ۵۹۰۰۰ گزارش می‌کنند ۶۹۶۰۰ درومد، واقعا به نظرم بهترین گوشی اندرویدی حال حاضر هستش، مشکلم با جی‌۴ اینه که من خیلی ایده‌آل طلبم و چیپست ۸۰۸ اذیتم می‌کنه :دی (توی جی‌۳ هم با دکمه‌هاش مشکل داشتم ولی بعد از یک مدت دیگه عادت کردم)

  • Mr.M
    Mr.M | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    قيمتش هم شده يك ميليون دويست ! تقريبا ميان رده شده !! شايد من هم گلكسي اس ٥ خريدم !! با توجه به وضعيت داخل !!!
    از آخر فروردين سال ١٣٩٣ كه بازار جهاني اومد تا حالا افت قيمت بسيار بسيار قبال توجه است

  • حامی اندروید
    حامی اندروید | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این مجله ببخشید ولی چرندی بیش نگفته !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی