ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اپلیکیشن News & Weather را برای ساعت اپل عرضه کرد

گوگل امروز رسما پشتیبانی خود از ساعت اپل را آغاز نمود و اپلیکیشن News & Weather خود را برای این گجت پوشیدنی، ارائه داد. البته به نظر می رسد کاربران برای دریافت سرویس و اپلیکیشن های ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

گوگل امروز رسما پشتیبانی خود از ساعت اپل را آغاز نمود و اپلیکیشن News & Weather خود را برای این گجت پوشیدنی، ارائه داد. البته به نظر می رسد کاربران برای دریافت سرویس و اپلیکیشن های محبوب تری نظیر جیمیل، جستجو، تقویم، هنگ اوتز و گوگل پلاس باید اندکی بیشتر منتظر بمانند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اپلیکیشن News & Weather به عنوان اولین اپ که از سوی گوگل روانه ساعت اپل گشته، انتخاب صحیحی است. گوگل البته خود در این خصوص به مورد خاصی اشاره ننموده و صرفا در توضیحات اپ نوشته: «آماده برای کار در ساعت اپل.»

اما بیایید ببینیم اپلیکیشن مذکور قادر به انجام چه کارهایی بر روی ساعت اپل است. اساسا بهتر از بخش هواشناسی را فراموش کنید زیرا اگر چه نام این اپ News & Weather بوده اما خبری از Weather در آن نیست.

شما در اپلیکیشن یاد شده صرفا خواهید توانست اخبار منتشر شده از سوی گوگل را ببینید؛ این دیدن هم البته مربوط به خواندن همه مقاله ها نمی شود، کاربر صرفا قادر است تا سر تیتر اخبار مهم را مشاهده کند و نمی تواند همه مقاله را بر روی مچ دستش مطاله کند که البته درست هم هست. ضمنا کاربر قادر است با استفاده از چرخنده دیجیتالی در کنار ساعت اپل، تصویری که ضمیمه هر خبر شده را نیز مشاهده کند.

اصولا زمانی که یک شخص، تیتر خبری را می بیند و از آن خوشش می آید،‌ به شکل ناخوداگاه بر روی آن کلیک کرده و یا در نمایش گر های لمسی، بر روی آن ضربه می زند. در اپلیکیشن خبر گوگل که برای ساعت اپل منتشر شده اما در صورتی که یک خبر را لمس کنید، هیچ اتفاقی روی نخواهد داد. هر چند با فشاری بیشتر و با استفاده از تکنولوژی فورس تاچ، گزینه دیگری برایتان نمایان شده که به شما اجازه می دهد تا خبر مورد نظر را به reading list در سافاری اضافه کنید.

در حال حاضر برای مرور اخبار اپلیکیشن های بسیار بهتری وجود دارند که می توان به اپلیکیشن نیویورک تایمز و یا سی ان ان اشاره داشت. اما در هر صورت ارائه اپلیکیشن مورد بحث از سوی گوگل، نشانگر این موضوع است که غول جستجو قصد ندارد ساعت اپل را نادیده بگیرد و می توانیم امیدوار باشیم در آینده اپلیکیشن های شرکت گوگل قادر به انجام وظایف بیشتری باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • HO3EIN-1
    HO3EIN-1 | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    عجب عجب.آفرین به گوگل یه کم سریعتر کار کنه ما هم میتونیم از این برنامه ها استفاده کنیم.ولی این برنامه ی آب و هوا به درد من نمیخوره.
    .
    .
    .
    .
    .
    الکی مثلا منم اپل واچ دارم

    • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)
      كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!) | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

      منم همش نگران بودم نده اين اپليكيشن رو بيرون،خوبه اپل واچ اديشنم ناكارامد از كار درنيومد :/

  • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)
    كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!) | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اپل تمام تلاششو ميكنه يه اكوسيستم قدرتمند براى اپل واچ به وجود بياره و گوگل و مايكروسافت هم ناخوداگاه دارن كمكش ميكنن،البته اكوسيستم قدرتمند اپل براى هرشركتى جذابه

مطالب پیشنهادی