ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Paper برای آیپد؛ ابزاری برای ترسیم اشکال منظم از طرح های دستی

اگر طراحی با دستتان خوب نیست و همیشه از موقعیت هایی که در آن مجبور به این کار باشید فرار می کنید، شاید بد نباشد که نگاهی به مجموعه ابزارهای جدید اپ Paper با نام Think Kit ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

اگر طراحی با دستتان خوب نیست و همیشه از موقعیت هایی که در آن مجبور به این کار باشید فرار می کنید، شاید بد نباشد که نگاهی به مجموعه ابزارهای جدید اپ Paper با نام Think Kit بیندازید.

ابزارهای جدید این اپلیکیشن آیپد، به مدد موتور بصری ویژه کمپانی FiftyThree، می توانند از اشکال هندسی نامرتب شما فلوچارت یا نمودارهای بسیار منظمی بیافرینند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Paper یکی از محبوبترین اپلیکیشن های طراحی است؛ البته شاید برای حرفه ای ها بهترین گزینه نباشد، اما قطعا برای کاربران غیر حرفه ای می تواند جز بهترین ها محسوب گردد. اپ مذکور زمانی در میان برترین اپلیکیشن های آیپد قرار داشت و از سمت هنرمندان ستوده میشد. اما به نظر می رسد که کمپانی FiftyThree، اخیرا بازار محصولات آموزشی و اقتصادی را هدف گرفته است.

این امر بدین معنی است که کمپانی یادشده، خواهان ایجاد مسیری است تا به مردم برای کارآفرین بودن کمک کند. FiftyThree همچنین شیوه تجارت خود را نیز تغییر داده، کلیه محصولات نرم افزاری اش را رایگان کرده و امیدوار است که بتواند از طریق فروش استایلوس Pencil اش کسب درآمد نماید.

بیل مورین، سرپرست طراحان پیپر در مورد ابزارهای جدید آن می گوید: "ابزارهای Think Kit مردمی را هدف گرفته که کارهای طراحی زیادی انجام می دهند، اما هنرمند نیستند و شاید برای این کار احساس راحتی نمی کنند. پیش تر متداول ترین چیزی که از مردم هنگام مواجهه با اپ پیپر می شنیدیم، این بود که من طراحی بلد نیستم، بنابراین پیپر به کار من نخواهد آمد."

مدتی طول می کشد تا در پیپر جدید، ترفندهای لازم جهت یاری اپلیکیشن در تشخیص نیازتان را یاد بگیرید. در اپ یاد شده، اگر اشکالی که رسم می کنید را به خوبی ببندید، شاهد تبدیل آنها به اشکالی بسیار زیبا و منظم خواهید بود. با این حال اگر در این کار خیلی بی دقتی کنید، اشکال در همان حالت نامرتب و معمولی باقی خواهند ماند.

برای خلق نشانگر در این اپ نیز کافیست انگشتتان را مدتی روی صفحه نگه دارید. این قوانین کوچک به سادگی قابل یادگیری اند و زودتر از چیزی که تصورش را می کنید، آنها را فرا خواهید گرفت.

البته Think Kit محدودیت هایی هم دارد. در حالی که تیزر اپ نمودار های ستونی را به نمایش می گذارد، در واقعیت قادر به وارد نمودن اطلاعات یا خلق آیتم ها با نسبت های انتخابی نیستید. این محصول نرم افزاری شاید بتواند به شما در روی کاغذ آوردن ایده ها کمک کند، با این حال توانایی تبدیل آنها به یک صفحه گسترده یا در اصطلاح اسپرد شیت چشم نواز را ندارد.

با این وجود، کمپانی FiftyThree امیدوار است که ابزارهای جدیدش بتواند برای ارائه ها در جلسات کاری و کلاس های آموزشی مفید ظاهر شود و همانطور قادر باشد که همراه این کار، استایلوس های بیشتری را نیز برای این شرکت به فروش برساند.

Paper by FiftyThree

Paper by FiftyThree

سازنده: .FiftyThree, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 70.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • دونباله رو
    دونباله رو | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    کارداشیان
    پیپر
    :D

  • سوتابایت منتظر...
    سوتابایت منتظر... | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اپ فوقالعاده ایی! حتما نصب کنید!!

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    Paper می شه گفت بهترین برنامه ی اختصاصی ایپده که روز به روز دار بهتر و پیشرفته تر می شه چه نقاشی های خوب و خفنی که باهاش نکشیدم / حتمن پیشنهاد می کنم نصبش کنید

    • Divan Greedy (thankyouaj)
      Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

      یکی از کارهایی که با این برنامه انجام دادم / البته عکس وسط رو من نکشیدم اون توپ ها و نوشته کار بنده است
      https://onedrive.live.com/redir?resid=32B56DF57204AFA4!360543&authkey=!ALhbPxQOR7VAZ-o&v=3&ithint=photo%2cjpg

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    https://onedrive.live.com/redir?resid=32b56df57204afa4!360536&authkey=!ADEryVQB88PlyV0&ithint=folder%2cpng
    این دو تا عکس رو نگاه کنید / حالا CoD چه ربطی به مایکروسافت داره رو فقط خودش می دونه / حالا اینکه نمی دونه CoD بازی داخل زمان اینده داره رو کجای دلم بزارم ؟؟ یا که می گه halo , mass effect, borderlands , destiny و .... خوب نیستن ؟؟؟ حالا بماند که پا برهنه خودشو انداخت وسط صحبت من و Saeed saya ، من جواب اینگونه افراد رو چی باید بدم ، نه جدن چی بگم ؟؟؟

    • Mr.M
      Mr.M | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

      كم آوردي سوت بلبلي بزن !! اين مطلبت چه ربطي به اين صفحه داره ؟!! البته متخصصان روانشناسي بايد نظر بدهند ! البته اگر پيدات كنند كه ولت نميكنند !! كم پيش مياد يك متخصص به پديده كميابي در رشته خودش برسه و ولش كنه !!!

      • Divan Greedy (thankyouaj)
        Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

        من از مشکلات گلایه کردم و اسپم دادم شما از یه کامنت خالی یه طومار تفسیر کردی / حالا کی به متخصص روان شناس نیاز داره ؟؟؟

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    • Mr.M
      Mr.M | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

      باز سوزشت گرفته اومدي ! از اين نرم افزارهاي خاطره انگيز ماها كه برات به روياي دست نيافتني تبديل شده عصباني هستي يا از دست اينكه اپل نرم افزارهاي بهتر و تخصصيتري داره ؟! يا اونقدر كوته فكري كه پيش خودت ميگي چرا خبر نرم افزارهاي اپل را ميگزارند و داري از حسودي منفجر ميشي ؟!

      • Divan Greedy (thankyouaj)
        Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

        ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمی دونستم یه کامنت خالی که می زارم اینقدر چیز پنهان و نهفته داخلش داره ، سعی می کنم داخل اینده کامنت های خالی بیشتری بزارم / در ضمن ممض اطلاع چرا حسودی وقتی از چندین سال پیش نرم افزاری کاملی مثل paint داخل ویندوز وجود داره که اتفاقن بر خلاف اپلیکشن بالا ساخته خود مایکروسافت هم هست

        • BuBo
          BuBo | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

          آقا خفت شد، اون Mehdi7 هم همین Mr. M هست. خیلی تابلویی :D

          • سوتابایت منتظر...
            سوتابایت منتظر... | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

            میلاد معروف به میلاد فضایی از نارنجی همین بوده! نه اکانت دیگه ایی داشته و نه...!

        • Mr.M
          Mr.M | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

          خوب انتظار بيشتر از اسپم هم ازت نميره !
          جون من بگو ماهي چقدر از مايكي بهت ميرسه اينطوري داري تبليغ ميكني ؟! ميگند سامي جون بيشتر پول ميده ها !! نكنه از جفتشون پول ميگيري !! هر كي از يك راهي پول در مياره ديگه ... شما هم از طريق تبليغات ...
          دستبند هوشمند مخصوص زندانيهاي مايكروسافت احتمالا باعث اختلال در خون رساني به مغزت شده داري كامنت خالي ميدي و بعدش هم ميگي بعدا هم تكرار خواهي كرد !

          • Divan Greedy (thankyouaj)
            Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

            واقعن دلم برای ایلان ماسک می سوزه ، که چه رقیب قدرتمندی داره ، رقیب قدرتمند و بهتر از میلاد فضایی

      • BuBo
        BuBo | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

        چی میگی تو؟ این که میگه App خوبیه تو.

        واقعا وات د فاز؟ اون گلی که تو زدی مثل این که شَته داشته اثرات منفی روت گذاشته

      • منصور
        منصور | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

        دوست من، من بر خلاف اغلب دوستان ازتون نمی‌پرسم که چند سالته و ... که این حرف‌هارو میزنی
        اما کمی معقول باشیم. همه شرکت‌ها محصولاتی میسازند تا سهم بیشتریس از بازار کسب کنند و دولوپرها هم نرم‌افزارهایی مینویسند تا درآمد بیشتری از اون بستر برای خودشون فراهم کنند.
        من خودم چند ساله که از محصولات اپل استفاده می‌کنم ولی تعصبی هم روش ندارم. هرچند همیشه کیفیت ساخت و زیبایی و سادگی محصولات اپل برای من جایگاه خاصی داشته ولی فکر می‌کنم نظر هر شخصی محترمه. هرکس مجازه هر محصولی که دلش خواست و خوشش اومد استفاده کنه.
        من در کنار iOS و مک، از اندروید، ویندوز، ویندوزفون و گنولینوکس هم استفاده می‌کنم.
        زیبایی بصری و سادگی مک رو توی دسکتاپ واقعا قبول دارم. هرچند الآن که چند سالیه به گنولینوکس مهاجرت کردم، همون زیبایی‌های بصری رو توی دنیای گنولینوکس هم دارم.
        همین یک هفته پیش هم یک سفر پیش خونواده رفتم و اونجا با کامپیوتر پدرم از ویندوز استفاده کردم.
        پدرم چند وقت پیش مسافرت بود و برای من بعنوان سوغاتی یه گوشی ویندوزفون آورد و طی این مدتی که ازش استفاده می‌کنم، انصافا بنظرم گوشی با کیفیت ساخت و کارآیی خیلی خوبیه. هرچند تعدادی از اپ‌های معروف و معتبری که من استفاده می‌کردم رو توی استورش ندیدم ولی بنظر من اینم ایراد به‌حساب نمیآد چون اون اوایل خیلی از اپ‌ها اختصاصی iOS بودن یا یک‌سری از امکانات که توی iOS بود، توی نسخه اندرویدی همون اپلیکیشن دیده نمیشد و اینو نمیشه بعنوان ایرادی بر اندروید گذاشت چون این نقایص رو گوگل و تیم توسعه اندروید که ایجاد نکرده، بلکه مقصر دولوپر اون اپلیکیشنه.
        اگه توجه کرده باشین، واتزاپ یکی از اپ‌هاییه که اوایل بصورت اختصاصی برای iOS عرضه شد و بعد کم‌کم به پلتفرم‌های دیگه هم راه پیدا کرد و مدت‌ها، جدیدترین امکاناتش فقط توی نسخه iOS عرضه میشدن اما طی چند ماه اخیر این روند برعکس شده و مثلا امکان تماس صوتی اول برای اندروید و بعد برای پلتفرم‌های دیگه و بعد از مدت‌ها برای iOS عرضه شد. کمااینکه امکان استفاده از واتزاپ تحت وب، همچنان برای کاربرهای iOS فراهم نشده در حالیکه حتی کاربرهای سیمبین هم میتونن از این امکان بهره ببرند. حالا بنظر شما میشه اینو بعنوان یک ایراد به اپل ذکر کرد؟ مسلما خیر.

        من بر خلاف خیلی از دوستان، فن‌بوی بودن رو با یک نگرش منفی نمی‌بینم اما معتقدم شما اگه عاشق برندی هستی، با متانت و نمایش شخصیت خودت و اخلاق و برخورد خودت اون برندو بالاتر نشون بده. مطمئن باش پاسخی که میگیری خیلی به خواسته‌ت نزدیک‌تره تا پاسخی که با این نوع برخورد می‌گیری.

        من محصولات اپل رو دوست دارم و بارها شده که توی جمعی یکی از دوستان با حالت تنفر و انزجار از محصولات اپل صحبت کنه. من اینجور مواقع با یک لبخند ازش می‌پرسم چه مشکلی توی محصولات اپل وجود داره که اذیتت کرده؟ و وقتی مشکل رو میگه ۳ حالت داره:

        ۱- اون مشکل واقعا وجود داره
        ۲- نحوه انجام اون کاری که دوستمون میخواد توی اکوسیستم اپل، کمی متفاوت از اکوسیستم فعلی اون شخصه
        ۳- اون شخص اطلاعاتی از محصول اپل نداره

        اگه مورد اول باشه که من بهش حق میدم و میگم این مشکل وجود داره و اگه اون مشکلی که شخص میگه، دلیل خاصی داشته باشه، بهش توضیح میدم که فلسفه وجود/عدم وجود اون امکان خاص رو درک کنه و اگه دلیل منطقی نداشته باشه، مسلما سعی نمی‌کنم توجیهش کنم.

        اگه مورد دوم باشه، راهنماییش می‌کنم که اون کاری که میخواد رو چطور انجام بده.

        اگه مورد سوم باشه هم سعی میکنم اطلاعات لازم رو در اختیارش بذارم.

        در نهایت دوست من، وجود پلتفرم‌ها، شرکت‌ها و محصولات مختلف و رقابل بین اون‌ها به‌نفع من، شما و دیگرانه تا بتونیم محصولاتی با کیفیت و کارآیی بهتر و بهتر در اختیار داشته باشیم.

    • امیر پارسا
      امیر پارسا | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

      جالبه که مهمل که میگه بعد فوری پاکش میکنه وقتی فهمید چه شکری خورده!
      .
      کاشکی ما هم اینقدر از دنیا هیچی حالیمون نبود و دایره بودیم!
      توی عروسی و عزا این بابا فقط مشغول مالیدن واسه بالمر و شرکاست!
      البته ماست مالیدن ها!
      .
      خوشحال باش که نعمتی بس عظیم داری گردی جان!

مطالب پیشنهادی