ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت Aquos Pad توسط شارپ معرفی شد

تبلت Aquos Pad SH-05G یکی از جدیدترین محصولات شارپ به شمار می رود که به تازگی معرفی شده و قرار است تا چندی دیگر به بازار عرضه شود. این دستگاه دومین تبلتی در جهان به ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۲

تبلت Aquos Pad SH-05G یکی از جدیدترین محصولات شارپ به شمار می رود که به تازگی معرفی شده و قرار است تا چندی دیگر به بازار عرضه شود.

این دستگاه دومین تبلتی در جهان به شمار می رود که از پردزانده Snapdragon 810 برای تامین قدرت سخت افزاری خود استفاده می کند. این پردازنده قدرتمند، از هشت هسته بهره می برد که چهار تای آن ها از معماری Cortex-A57 برخوردار هستند و بر روی فرکانس ۲ گیگاهرتز تنظیم شده اند؛ چهار هسته دیگر نیز بر اساس معماری Cortex-A53 طراحی شده اند و با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز به فعالیت می پردازند.

نمایشگر این تبلت از پنل IGZO استفاده می کند و ابعادی ۷ اینچی دارد. این صفحه نمایش قادر است تصاویر را با رزولوشن ۱۲۰۰ × ۱۹۲۰ در برابر چشمان شما قرار دهد.

شارپ تلاش کرده تا حاشیه های اطراف نمایشگر را در این دستگاه به حداقل رساند. Aquos Pad از ابعاد ۸ × ۱۰۵ × ۱۷۴ میلی متر برخوردار است و یکی از جمع و جور ترین تبلت های ۷ انیچی دنیا به شمار می رود. شایان ذکر است که این محصول با ۲۱۰ گرم وزن، از جمله سبک ترین ها نیز محسوب می شود.

۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD و یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری از جمله دیگر مشخصات فنی Aquos Pad هستند. شارپ برای این دستگاه دوربینی ۸ مگاپیکسلی را در نظر گرفته و به صورت پیش فرض آن را با اندروید ۵ به بازار عرضه می کند.

شارپ، که دیروز نیز از موبایل جدید خود با نام Aquos Zeta پرده برداری به عمل آورده بود، قصد دارد تبلت جدیدش را در اواسط جولای در ژاپن عرضه نماید. هنوز در مورد قیمت و یا عرضه جهانی محصول، اطلاعاتی منتشر نشده است.

Sharp-Aquos-Pad-SH-05G-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • رامين
    رامين | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من تا الان نفهميدم كلا تبلت به چه دردي ميخوره؟ كسي هست بگه واقعا تبلت ها به چه دردي ميخورن؟ اصلا چرا دارن توليد ميشن؟
    وقتي گوشيها با ابعاد بزرگي موجود هستند و تازه قدرتشون هم فوق العاده س، آيا واقعا تبلت نيازه؟

    • تایسون
      تایسون | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

      برا وبگردی و بازی و فیلم دیدن تبلت مناسبه
      ولی در کل اندروید برا تبلت ها هنوز بهینه نیست باید خیلی امکانات و آپشن در اختیار کاربر قرار بده، از طرفی شرکتها هم با واسط کاربری باید بهش بهبود ببخشن و امکاناتشو بیشتر کنن.
      اینجا دیگه نرم افزار تعیین کننده ست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی