ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی امسال موبایل های اندرویدی با پنل نمایشگر AMOLED تولید می کند [شایعه]

بر اساس گزارش وب سایت تایوانی دیجی تایمز، کمپانی HTC قصد دارد به زودی از پنل های نمایشگر AMOLED در موبایل های خود بهره گرفته و تامین کننده ای چینی به نام Hehui Optoelectronics نیز این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

بر اساس گزارش وب سایت تایوانی دیجی تایمز، کمپانی HTC قصد دارد به زودی از پنل های نمایشگر AMOLED در موبایل های خود بهره گرفته و تامین کننده ای چینی به نام Hehui Optoelectronics نیز این پنل ها را در اختیار تایوانی ها قرار خواهد داد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفته می شود HTC در موبایل هایی که در نیمه دوم سال میلادی جاری معرفی خواهد کرد، قصد استفاده از نمایشگرهای AMOLED را دارد.

Hehui شرکتی چینی است که در سال ۲۰۰۶ و با حمایت های دولتی شروع به کار نمود. همچنین شایع شده که این شرکت توانسته از سال گذشته تا کنون فناوری های ساخت پنل های AMOLED خود را افزایش دهد و قیمت مناسبی را نیز برای آنها در نظر گرفته؛ این فرصت برای شرکتی نظیر HTC که می خواهد به دلیل شرایط نه چندان مطلوب مالی، تا حد امکان هزینه های ساخت خود را پایین نگه دارد بسیار عالی به نظر می رسد.

زمانی که دوستداران اهالی تکنولوژی نام AMOLED را می شنوند، ناخودآگاه به یاد کمپانی سامسونگ می افتند؛ شرکتی که همچنان ساخت ۹۰ درصد از پنل های نام برده را در دست دارد و بزرگ ترین مصرف کننده آنها نیز به شمار می رود.

گفته شده که HTC تمایل دارد از پنل های AMOLED صرفا در موبایل های میان رده خود بهره گیرد؛ این نوع از پنل ها در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند زیرا رنگ ها به شکلی اغراق شده تر از حالت عادی به نمایش کشیده می شوند و رنگ سیاه نیز به شکل عمیقی در اختیار کاربر گذاشته می شود. اکنون هدف اچ تی سی نیز همین است که در موبایل های ارزان قیمت از این تکنولوژی صفحه نمایش بهره گیرد تا کاربران بتوانند با پرداخت هزینه ای متوسط، به چنین پنل هایی دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • aeen nokhostin
    aeen nokhostin | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سلام . خواهشا بگین htc one m9 plus کی وارد ایران می شود ؟

  • saeed_kord
    saeed_kord | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من تنها دلیلی که نمی تونم از سامسونگ دل بکنم همین پنل سوپر آمو لد هستش فقط کسی که از همه برند ها استفاده کرده می تونه قضاوت کنه البه سلیقه هم خیلی شرطه
    به نظر من که تو صفحه نمایش سامسونگ واپل بهترینه و سونی ضعیف ترین البته نباید از کنار تکنولوژی اختصاصی نوکیا که اگه اشتباه نکنم کلر بک هست گذشت. ولی ips & s lcd همچین مالی نیست البته بازم میگم سلیقه خیلی شرطه

  • Mr reza
    Mr reza | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    برخلاف اکثریت من amoled میشنوم یاد مخترعش سونی میفتم.

  • آریا
    آریا | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    ولی من ips رو بیشتر قبول دارم . رنگ سبز تو امولد فسفریه.جالب نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی