ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Aquos Xx آشنا شوید؛ پرچمدار بدون حاشیه جدید شارپ

پیشتر خبرهایی در مورد افزوده شدن نام تلفن هوشمند Aquos Crystal 2 شارپ به لیست محصولات سایت سافت بنک ژاپن، منتشر شد و حالا اطلاعات تازه ای به دست رسیده که نشان می دهد، علاوه بر این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۹

پیشتر خبرهایی در مورد افزوده شدن نام تلفن هوشمند Aquos Crystal 2 شارپ به لیست محصولات سایت سافت بنک ژاپن، منتشر شد و حالا اطلاعات تازه ای به دست رسیده که نشان می دهد، علاوه بر این محصول، موبایل دیگری به نام Aquos Xx نیز به لیست سایت مذکور اضافه گردیده است.

در ادامه اطلاعات و جزئیات منتشر شده در رابطه با پرچمدار تازه شارپ را از نظر خواهیم گذراند، اما در وهله نخست بهتر است نگاهی به امکانات تلفن هوشمند کریستال 2 بیاندازیم. با دیجیاتو همراه باشید.

Aquos Crystal 2 نسخه جدیدتری از تلفن هوشمند بدون حاشیه Aquos Crystal است که سال گذشته توسط این کمپانی ژاپنی معرفی گردید. البته امکانات نسخه جدید، تفاوت قابل توجهی نسبت به مدل قبلیش ندارد اما نمایشگر آن بزرگ تر است و قطعات داخلی اش هم به میزان اندکی بهبود یافته اند. این تلفن هوشمند از جولای امسال (دهم خرداد ماه) به فروش می رسد و علاقمندان می توانند آن را خریداری نمایند.

گفته می شود که Aquos Xx محصول بسیار جالبی است و حتی عنوان پرچمدار امسال شارپ را یدک می کشد. این موبایل یک نمایشگر 5.7 اینچی فول اچ دی (با رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل) از نوع S-CG LCD دارد و علاوه بر آن، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با امکان ارتقاء تا 128 گیگابایت برای آن در نظر گرفته شده است.

تلفن هوشمند مورد بحث از یک چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 810 با هشت هسته و پردازنده گرافیکی Adreno 430 بهره می برد. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دستگاه نیز انرژی مورد نیاز آن را تامین می کند و نسخه 5.0 اندروید موسوم به آبنبات چوبی نیز از قبل روی آن بارگذاری شده است.

دوربین اصلی این محصول از نوع 13 مگاپیکسلی بوده و دارای حسگر CMOS است و برای برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی با همین حسگر برای آن در نظر گرفته شده.

پرچمدار جدید شارپ از استاندارد ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند و ابعاد آن برابر با 146 در 79 در 8.7 میلی متر اعلام گردیده.

این تلفن طراحی جالبی هم دارد و بی نهایت صیقلی و یکدست به نظر می رسد. Aquos Xx بیشتر به نسخه براقی از Aquos Crystal و Crystal 2 شبیه است و یک نمایشگر تقریبا بدون حاشیه دارد.

تلفن هوشمند مورد بحث از ماه جولای (دهم خرداد به بعد) قابل خریداری خواهد بود و در قالب سه رنگ مشکی، سفید و قرمز ارائه می گردد.

Sharp-Aquos-Xx_3 Sharp-Aquos-Xx_6

Sharp-Aquos-Xx_2

Sharp-Aquos-Xx_1

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا شارپ محصولاتشو جهانی عرضه نمیکنه،یقیناً فروششون عالی خواهد بود

  • thepjt
    thepjt | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    ولی این الان حاشیه داره ها ... نداره ؟؟ ... داره !! ... بگذار عینکمو بگذارم شاید بدون عینک اشتباه میدیدم ... آهان ... ا ... جا نمیره عینکه ... ای بابا ... ااههه .... !! ... ؟ ... !! ... آها .. !!!! ... جا رفت ... خوب .. بگذار ببینم ... ! .. بله ... داره !! ... حاشیه داره ...
    .
    .
    به قول کارتون پرنده و سیلوستر .. یک گربه پشمالو دیدم ؟ .. دیدم دیدم من یک گربه پشمالو دیدم ! دی:

  • Rivekan
    Rivekan | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دو ماه پیش اتفاقی توی یوتوب ی برسی مدل کریستال رو دیدم تصور نمیکنید دیدن فیلم و عکاسی با نمایشگر بدون حاشیه اش چقدر جذاب بود انقدر برام جذاب بود که تصمیم گرفتم بخرمش ولی از اونجایی که فقط برای ژاپن عرضه شده بود نسخه انلاکش با دو برابر قیمت میفروختند و پشیمون شدم ای کاش عرضه جهانی بشه، اولین نفری هستم که میخرمش

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    آقا این چه خوشگله لامصب کل ذهنیتمو نسبت به گوشی عوض کرد
    هم طراحی زیباشو دوس داشتم ه سخت افزارشو

  • Amirhossein
    Amirhossein | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    ای کاش روزی برسه که موبایلایی با صفحه نمایش نامریی شیشه ای داشته باشیم
    مثل همونی که تونی استارک داره ;)

مطالب پیشنهادی