ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقر سونی
تکنولوژی

تلفن هوشمند Lavender سونی دارای ۲ دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود

چندی بود شایعاتی از قصد سونی برای ساخت تلفن همراه بدون حاشیه (در راست و چپ نمایشگر) به گوش می رسید، و حالا به لطف upleaks اطلاعات بیشتری از این دستگاه که فعلا Lavender نامبرده می شود ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

چندی بود شایعاتی از قصد سونی برای ساخت تلفن همراه بدون حاشیه (در راست و چپ نمایشگر) به گوش می رسید، و حالا به لطف upleaks اطلاعات بیشتری از این دستگاه که فعلا Lavender نامبرده می شود بدست آمده است.

بر اساس اطلاعات فوق این تلفن با تمرکز بر روی عکاسی سلفی ساخته شده و هر ۲ دوربین عقب و جلوی آن ۱۳ مگاپیکسلی و هر ۲ هم دارای فلش LED هستند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سونی سنسور دوربین را نیز IMX214 در نظر گرفته که از نمونه های بسیار پر استفاده و پر طرفدار بازار به حساب می آید و به تازگی خبر عدم توانش برای تولید آن در سطح تقاضای موجود را منتشر کردیم.

دستگاه دارای ۲ گیگابایت حافظه خواهد بود و درست مثل اکسپریا C4 که پیش از این معرفی شد از چیپست ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای MT6752 مدیاتک با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز بهره می برد.

رزولوشن نمایشگر این محصول هم ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده اما در مورد سایز آن تنها میدانیم از Xperia C4 بزرگتر خواهد بود، که خودش اندازه نسبتا قابل توجه ۵.۵ اینچی دارد.

این تلفن از ابتدا با اندروید آب نبات چوبی ارائه شده، و احتمالا نسخه ۲ سیم کارته نیز خواهد داشت.

البته Lavender به احتمال زیاد تنها اسم رمز این محصول است و در رونمایی رسمی با نام متفاتی مواجه خواهیم شد که البته هنوز هیچ تاریخ احتمالی برای آن در دست نیست.

همچنین کماکان مشخص نیست سونی قصد ارائه جهانی این گجت را دارد یا آن را همچون اکسپریا Z4 تنها برای نقاط خاصی در نظر گرفته.

در پایان تصویری که اکانت توییتری upleaks از اسمارت فون فوق ارائه کرده را مشاهده کنید، امیدواریم در روزهای آتی عکسهای باکیفیت و پرجزئیات تری را از این دستگاه ببینیم تا مشخص شود اولین تلاش سونی برای ساخت تلفن بدون حاشیه به نتیجه ای انجامیده است.

 

Sony-Lavender-specs-01

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Saafa
    Saafa | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    به نظر من جی2 خوشگل ترین کم حاشیه بوده تاحالا.
    هم خوشگل، هم خوش دست.

  • ali
    ali | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    حالا هی بگید حاشیه بده!برادر حاشیه یه کمش لازمه!

  • erfaan
    erfaan | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اره یه کم حاشیه لازمه اتفاقا ارگونومیش هم بهتره و زیباتر هم هست .. ما تو تلوزیون و نمایشگرهای رومیزی ثابت مدل کاملا فاقد حاشیه نداریم که اصلا هم لازم نیست براشون چه برسه به گوشی که حاشیه لازمه واسش ..

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    منتظرم ببینم سونی چطوری وارد این عرصه میشه ، بهتر از بقیه یا بدتر ؟ بالاخره یکی از بزرگانه شاید الان حال خوبی نداره اما تجربه داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی