ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Aquos Crystal 2 از شارپ رسماً معرفی شد

شارپ با معرفی تلفن هوشمند Aquos Crystal در آگوست ۲۰۱۴ توانست سبب شگفتی بسیاری از کاربران گردد. این موبایل دارای طراحی منحصر به فرد و ویژه ای بود که به سادگی باعث می شد از سایر محصولات ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۰

شارپ با معرفی تلفن هوشمند Aquos Crystal در آگوست ۲۰۱۴ توانست سبب شگفتی بسیاری از کاربران گردد. این موبایل دارای طراحی منحصر به فرد و ویژه ای بود که به سادگی باعث می شد از سایر محصولات موجود در بازار متمایز شود. حذف حاشیه ها از اطراف و بالای نمایشگر عاملی بود تا Aquos Crystal جلوه ای خاص پیدا کند، جلوه ای که تا پیش از این در اسمارت فون دیگری همانندش دیده نشده بود.

ناگفته نماند شارپ برای پیاده سازی طراحی یاد شده مجبور گشته بود اسپیکرها و سنسورها را به زیر نمایشگر انتقال دهد و در موردشان راهکارهای تازه ای را اتخاذ نماید. موبایل مورد بحث محصولی میان رده محسوب می گشت و در کنار مشخصه های سخت افزاری قابل قبول قیمت مناسبی هم داشت.

اما امروز عاقبت نسخه ی جایگزین Aquos Crystal در وب سایت اپراتور مخابراتی SoftBank ژاپن معرفی شده و اطلاعات فنی اش به همراه تصاویر مرتبط در اختیار عموم قرار گرفته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نسخه ی جدید اسمارت فون مورد اشاره بسیاری از خصوصیاتش را از نمونه ی پیشین خود به ارث برده، اما در جزئیات سخت افزاری و فنی اش تغییراتی هم به وجود آمده اند.

Aquos Crystal 2 به نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع S-CG Silicon LCD و با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده و از ۲ گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق درگاه microSD تا ۱۲۸ گیگابایت) بهره می برد.

از دیگر مشخصه های این تلفن هوشمند نیز می توان به چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۰۰ (با سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز)، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۳۰۵، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی (دارای سنسور CMOS و فلش LED)، دوربین جلویی ۲.۱ مگاپیکسلی (دارای سنسور CMOS و فلش)، اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی و پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی 4G LTE اشاره کرد.

ضمناً دستاورد جدید کمپانی شارپ ابعادی برابر با ۱۳۶ در ۷۱ در ۱۱ میلی متر و وزنی ۱۵۴ گرمی دارد. Aquos Crystal 2 از اوسط ماه جولای سال جاری میلادی و در چهار رنگ آبی، مشکی، سفید و صورتی در اختیار کاربران علاقه مند ژاپنی قرار خواهد گرفت.

Sharp-Aquos-Crystal-2_1

Sharp-Aquos-Crystal-2_2

Sharp-Aquos-Crystal-2_3

Sharp-Aquos-Crystal-2_4

Sharp-Aquos-Crystal-2_5

Sharp-Aquos-Crystal-2_6

Sharp-Aquos-Crystal-2_7

Sharp-Aquos-Crystal-2_8

Sharp-Aquos-Crystal-2_9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • AliPC
    AliPC | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خیلی خیلی زشته

  • pmpm
    pmpm | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یعنی وقتی میخوایم مکالمه کنیم باید گوشیو برعکس بگیریم؟؟؟

  • ali
    ali | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    به نظرم حاشیه یه کمش لازمه.هر 4 طرف!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی