ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در حال توسعه یک اپلیکیشن پیام رسان برای آیفون است

براساس گزارشات، مایکروسافت مشغول ساخت یک اپلیکیشن پیام رسان موبایلی است که برای آیفون عرضه خواهد شد و نقش یک مکمل را برای اینباکس اوت لوک آن ایفا می کند. جزئیات منتشر شده روی یک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

براساس گزارشات، مایکروسافت مشغول ساخت یک اپلیکیشن پیام رسان موبایلی است که برای آیفون عرضه خواهد شد و نقش یک مکمل را برای اینباکس اوت لوک آن ایفا می کند.

جزئیات منتشر شده روی یک سایت قابل دسترس برای عموم نشان می دهند اپلیکیشن جدید که Flow نام دارد با این هدف طراحی شده که امکان مکالمه «سریع، روان و طبیعی» را بدون نیاز به «موضوع، مقدمه و امضا» که در نامه ها و ایمیل ها شاهدش هستیم برای کاربران فراهم کند تا کاربران بتوانند از طریق آن ارتباطی سریع را با لیست تماس های ایمیل خود در خارج از فضای اینباکس برقرار نمایند.

جزئیات مربوط به این اپلیکیشن توسط یکی از کاربران توئیتر با نام h0x0d منتشر شد که توضیحات آن را روی یک صفحه دانلود که برچسب محرمانه هم داشت، پیدا کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.


البته شرکت سازنده هنوز وجود Flow را تایید نکرده اما همانطور که سایت ZDNet اشاره کرده این اپ همان نقشی را برای اوت لوک دارد که Qik برای اسکایپ ایفا می کند.

اگر خاطرتان باشد مایکروسافت Skype Qik را سال گذشته منتشر کرد؛ اپلیکیشنی سبک برای ارسال پیام های ویدئویی که استفاده از آن به مراتب ساده تر و سریع تر Vanilla Skype بود.

در مورد Flow نیز ظاهرا همینگونه است و استفاده از این اپلیکیشن با سرعت بیشتری در قیاس با اوت لوک مایکروسافت خواهد بود و می تواند مسیر را برای ورود ردموندی ها به بازار پر ازدحام اپلیکیشن های پیام رسان هموار خواهد کرد.

اگر جزئیات مربوط به Flow صحت داشته باشند، پیش بینی می شود که عملکرد آن به اوت لوک وابسته باشد و انتظار نمی رود که با یک اپلیکیشن کاملا مستقل روبرو باشیم.

جالب است بدانید که مایکروسافت در نظر دارد اپ یاد شده را نخست برای آیفون ارائه کند و همانطور که می دانید تلاش های اخیر این شرکت برای راه اندازی سرویس ایمیلی روی سیستم عامل اپل نیز موفقیت آمیز بوده است (اپلیکیشن اوت لوک اوایل امسال و پس از خرید اپلیکیشن ایمیلی Accompli و تغییر برند آن توسط مایکروسافت برای آیفون عرضه شد و به سرعت عنوان بهترین  اپلیکیشن جیمیل برای iOS را از آن خود کرد).

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • HamedMJ
    HamedMJ | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خیلی مسخرس ویندوز فون خریدم واقعا امکانات نرم افزاریش صفره و نصب اپلیکیشن ها رو یا نداره یا نسخه ویندوز فونش خیلی ضعیف هستن !!

    شانس آوردم برا گوشی دوم 535 خریدم وگرنه با این سیستم عامل قطعا سکته رو میزدم

  • محمد
    محمد | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    تو این سایت تعصب رو اپل غوغا میکنه
    اینکه گفتم ویندوز 10 از مک سرتره و جتی وقتی روی مک پروی جدید اپل اجرا شد از خود سیستم عامل مک سریع تر بود مشکلیه؟؟؟ حقیقته آقای نویسنده
    چرا نظرقبلیم تایید نمیشه..یه ساعت پیش نظر دادم.

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خدایا خودت سایه the verge رو از سر تکنولوژی بردار (قسمت 2) /
    عزیز دل بزار عرضه بعد بیا بگو که می خواد اول برای ایفون و ... بده مطمئنن اگر چنین چیزی وجود داشته باشه داخل ویندوز فون یکپارچه می شه با اپلیکیشن رسمی مثل outlook که نسخه ویندوز فونی قابلیت های خیلی بیشتر از اندرویید و ios داره ، بعد عزیزم بهترین نرم افزار ایمیل شناخته شده چه جیمیل چه outlook ، یاهو و ...

    • مرتضی توسلی
      مرتضی توسلی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

      چی شده!؟!

      • Divan Greedy (thankyouaj)
        Divan Greedy (thankyouaj) | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

        جالب است بدانید که مایکروسافت در نظر دارد اپ یاد شده را نخست برای آیفون ارائه کنه ،می گم فقط پیشگویی نکنه

  • محمد
    محمد | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    مایکروسافت همیشه سخاوتمند بوده وهست...البته این نشون قدرت خودشه و مثل خیلی از شرکت ها سر یه پیچ و خم پتنت و تحریم نمیکنه...
    نشون به اون نشون که اجرای ویندوز 10 در مک پروی جدید قدرتشو به مک اپل نشون داد و جتی با روشن بودن تمام انیمیشن ها باز سریع تر و روان تر از مک بود اونم با 60فریم بر ثانیه... دیگه
    هر چی باشه ملیکروسافته

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خب به سلامت و شادی جناب مایکروسافتمون :)
    بتونه خارج از چارچوب ایمیل بین افراد ارتباط برقرار کنه عالی میشه

مطالب پیشنهادی