ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت های نرم افزاری جدید برای آیپد در راه هستند

همانطور که پیش از این در دیجیاتو برایتان نوشته بودیم، افزایش تقاضا برای فبلت ها، باعث شده تا فروش تبلت ها به شدت کاهش پیدا کند. در این میان حتی آیپد نیز به عنوان یکی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۳

همانطور که پیش از این در دیجیاتو برایتان نوشته بودیم، افزایش تقاضا برای فبلت ها، باعث شده تا فروش تبلت ها به شدت کاهش پیدا کند. در این میان حتی آیپد نیز به عنوان یکی از بهترین تبلت های دنیا، از این موضوع در امان نمانده و سهم بازارش با کاهشی بی سابقه مواجه گشته است.

حال به نظر می رسد اپل قصد دارد با تمرکز بر روی iOS، آیپد را از این شرایط نجات دهد. اهالی کوپرتینو قصد دارند با افزودن امکاناتی جدید به سیستم عامل آیپد، به قابلیت های این دستگاه اضافه کنند. در واقع اپل با این تکنیک قصد دارد بار دیگر به کاربران نشان دهد که آیپد می تواند نقش پر رنگ تری را در زندگی روزمره آن ها بر عهده داشته باشد.

بر اساس شایعاتی که به گوش می رسد، یکی از این ویژگی ها Split Screen نام دارد. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا دو اپلیکیشن را به صورت همزمان در کنار یکدیگر در اختیار داشته باشد. این ویژگی حتی برای فضای داخلی یک برنامه نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال به کمک Split Screen در سافاری، شما می توانید دو تب مختلف را بر روی صفحه خود مشاهده نمایید.

دیگر امکانی که به نظر می رسد به iOS اضافه شود، قابلیت مدیریت کاربران است. به کمک این ویژگی، استفاده از یک آیپد برای اعضای خانواده آسان تر خواهد شد. در واقع بدین شکل هر کاربر می تواند با گذرواژه مخصوص خود وارد محیط دستگاه شود و تنظیمات مطلوب خود را در اختیار داشته باشد.

اگر شنیده ها درست از آب درآید، اپل در سال جاری از آیپد ۱۲ اینچی رونمایی به عمل خواهد آورد. پیش بینی می شود تا اپل از این دستگاه در پاییز رونمایی به عمل آورد، اما قبل از آن و در کنفرانس WWDC، احتمالا شاهد معرفی قابلیت های نرم افزاری مذکور خواهیم بود؛ قابلیت هایی که وجودشان برای استفاده هرچه بیشتر از یک آیپد ۱۲ اینچی، ضروری به نظر می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • danial_shahinpoor
    danial_shahinpoor | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    من خودم شخصا از ایپد مینی دو استفاده میکنم واقعا عالیه مخصوصا اگر قابلیت باز کردن دو برنامه همزمان بیاد بیاد که عالی تر میشه من از طرفداران ای او اس هستم درمورد ویندوز بیطرفم ولی از اندرویید جاوا و سیبیان بدم میاد بخاطر فضا و شکل داخلی و همچنین سایز بزرگ فبل ها و تبلبت های اندروییدی :(

  • مهریار
    مهریار | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی جالبه که چنان و شوق و ذوق از اضافه شدن این امکانات ساده به "بهترین تبلت دنیا" می نویسید که اصلا انگار نه انگار که این کپی کاری هستش.

  • Think Different
    Think Different | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    به نظر من باید هرچه زودتر قابلیت های مک را به آیپد بده و آیپد را به یک کامپیوتر تمام عیار تبدیل کنه و به سرفیس اجازه جولان دادن بیشترو نده از لحاظ نرم افزاریم کهاز مایکروسافت و سرفیس غنی تر هستش دیگه مشکلی باقی نخواهد ماند

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    ؟؟؟ چی لحنی ؟؟ فحش دادم ؟؟ به کسی توهین کردم ؟؟؟ یه کامنت نوشتم ده تا جواب گرفتم ، یعنی کسی حق نوشتن افکارش رو نداره ؟؟ خود جنابعالی 3 تا کامنت دادی که اصلن معلوم نیست چه ربطی به کامنت من داره / اومده 5 تا 6 تا کامنت جواب داده همش توهین و .... کرده هیچ جوابی بهش ندادم ،من همینم ، عیسی و موسی و .... نیستم

    • مترسک
      مترسک | ۱ خرداد ۱۳۹۴

      ببخشید خواستم فضا رو آروم کنم، معذرت می‌خوام، حالا گناهکارم شدم؟ یه بار دیگه کامنت خودتو بخون، به نظرت خودت لحن منطقی و آروم داره؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی