ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: وایکینگ ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

SBK15 Official Mobile Game

sbk15-screenshot

موتورسواری های مهیج بسیاری نمی توان برای پلتفرم تلفن های همراه پیدا کرد. حتی فضای کنسولی هم چند سال یک بار بازی خوبی در این سبک ندارد اما SBK15 که برای تلفن های ویندوزفونی منتشر شده، یکی از جذاب ترین هایی است که هر دارنده تلفن همراهی می تواند آن را نصب کرده و از آن لذت ببرد. 13 مدل مختلف موتور مسابقه ای حرفه ای در این بازی بازسازی شده و بیش از 20 موتورسوار معروف و شناخته شده برای 14 تیم مسابقه می دهند تا پیروز هر نبرد مشخص شود.

SBK15 Official Mobile Game

SBK15 Official Mobile Game

سازنده: Digital Tales قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 193 مگابایت زبان:

Alien Hive

Alien_Hive_Menu

یک بازی تکراری دیگر در قالب گرافیکی جدید می تواند بسیار موثر باشد. برای مثال مگر ایده Candy Crush جدید بود؟ Alien Hive هم بر مبنای پازل های 3 تایی بنا شده و در آن باید مهره های مشابه را کنار هم قرار دهید اما تفاوت آن با دیگر عناوین مشابه، گرافیک جذاب و موسیقی متن دلچسب آن است. Alien Hive در گیم پلی خود هیچ چیز جدید و خاصی ندارد اما اگر به دنبال تجربه متفاوتی می گردید و می خواهید فضایی نو را تجربه کنید، این عنوان می تواند در رده بهترین ها باشد.

Alien Hive

Alien Hive

سازنده: Appxplore Sdn Bhd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS و ویندوزفون حجم: 87 مگابایت زبان:

Orbits™

33

در Orbits آنقدر باید بچرخید تا تمامی الماس های هر مرحله را جمع کنید. دو نکته را که بدانید، به خوبی می توانید مراحل را پیش ببرید. اول اینکه زمان بندی بسیار مهم است و شاید این مسئله در مراحل ابتدایی خودش را نشان ندهد اما هر چه بالاتر بروید مهم تر می شود. مسئله دوم، اشیاء نوک تیز قرمز رنگ محیط هستند، تنها دشمن مستقیم شما. اگر این دو فاکتور را در نظر بگیرید، پیشبرد مراحل جذاب و چالش برانگیز خواهد شد.

Orbits

Orbits

سازنده: Turbo Chilli Pty Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 52.6 مگابایت زبان:

Viking Remix Madness

screen640x640

رانرهای بی پایان عمدتا پیرامون یک شخص دونده یا یک ماشین است و هدف در آن طاقت آوردن است. هر چه بیشتر شرایط را تحمل کنید و جلوتر بروید، امتیاز بیشتری می گیرید و رکورد بالاتری به ثبت می رسانید. اما این بار سوژه بازی قایق های جنگی وایکینگ هاست که به سوی هدف می روند و متاسفانه یا خوشبختانه هیچ وقت به هدف خود نمی رسند. گاهی اوقات هم مرغ های دریایی به کشتی حمله کرده و کار را دشوارتر از قبل می کنند.

Viking Remix Madness

Viking Remix Madness

سازنده: Ferver, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 41 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • gameR
    gameR | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    I'm not geek I'm gameR

  • suger man
    suger man | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    دوستان اندرویدی این دو بازی رو حتما امتحان کنین وااااقعا ترسناکن http://www.farsroid.com/slender-rising-android/ http://www.farsroid.com/slenderman-origins-3-full-paid/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی