ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی PHHHOTO؛ اپلیکیشنی برای ساخت تصاویر زیبای متحرک

مدتی بود که طرفداران یکی از خوانندگان محبوب آمریکایی، پس از ورود به صفحه اینستاگرام او با تصاویر متحرک جالبی مواجه می شدند؛ سلفی هایی که چیزی مابین ویدئو و عکس های GIF بودند و موزیکی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

مدتی بود که طرفداران یکی از خوانندگان محبوب آمریکایی، پس از ورود به صفحه اینستاگرام او با تصاویر متحرک جالبی مواجه می شدند؛ سلفی هایی که چیزی مابین ویدئو و عکس های GIF بودند و موزیکی هم در پس زمینه آن پخش می شد.

مشاهده این تصاویر باعث ایجاد یک سوال شد: با چه اپلیکیشنی می توان چنین عکس هایی را خلق کرد؟ با پیگیری های طرفداران، مشخص شد که ساخت این عکس های متحرک به کمک اپلیکیشنی به نام PHHHOTO صورت می گیرد و همین عامل موجب شد که نامش این روزها بر سر زبان ها بیافتد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

روند کار PHHHOTO بدین شکل است که اپلیکیشن، پشت سر هم و با سرعت شاتر پایین چندین عکس از سوژه مورد نظر خواهد گرفت. سپس آنها را به صورت سلسله وار ردیف می کند و از آن چیزی شبیه به تصاویر GIF می آفریند.

قابلیت منحصر به فرد PHHHOTO، امکان افزودن افکت های مختلف به این تصویر متحرک است. در نسخه کنونی اپ چهار فیلتر Flash، Grid، Timer و Flip را می توان به تصاویر افزود و سپس آنها را در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و فلیکر به اشتراک گذاشت.

البته PHHHOTO شبکه اجتماعی مخصوص به خود را دارد که در آن می توانید با داشتن یک حساب کاربری، اقدام به اشتراک گذاری تصاویر خود کرده و همچنین دوستان و افراد دیگر را در آن دنبال نمایید.

PHHHOTO 2

برای افزایش بازدید عکس ها می توان از هشتگ ها بهره گرفت. در حال حاضر هشتگ WOW# به تصاویر ساخته شده با این اپ اختصاص داده شده و با افزودن آن به توضیحات عکس آپلودی می توانید از دیده شدن آن در سراسر دنیا مطمئن باشید.

اما در مقدمه مطلب از افزودن موزیک به عکس های متحرک صحبت کردیم. پس از اینکه با PHHHOTO عکسی را خلق کردید، حالا می توانید آن را به اپلیکیشن Flipagram منتقل کرده و از طریق این اپ، موزیکی به عنوان پس زمینه آن در نظر بگیرید. حالا عکس متحرک شگفت انگیز شما آماده اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی بزرگتر همچون اینستاگرام است.

PHHHOTO بر خلاف نام نه چندان جالبش، مکانیزم بسیار جالب و سرگرم کننده ای دارد و با کمک آن می توان تصاویر بی نهایت بامزه و خنده دار آفرید. این سازنده تصاویر متحرک برای سیستم عامل iOS عرضه شده و به زودی به گجت های اندرویدی نیز خواهد آمد.

اگر می خواهید بلافاصله از عرضه آن در گوگل پلی مطلع شوید، توصیه می کنیم به وبسایت PHHHOTO مراجعه کرده و ایمیلتان را در خبرنامه اش ثبت نمایید.

بروزرسانی: نسخه اندروید PHHHOTO در گوگل پلی منتشر شد.

PHHHOTO

PHHHOTO

سازنده: HYPERHYPER قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 24.2 / 25 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • سامان - کامران
    سامان - کامران | ۳ خرداد ۱۳۹۴

    این اپ هم که بایستی عضوش شد. دوست ندارم هر اپی که نصب میکنم توش پنجره Sign In باز بشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی