ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

صعود طوطی ها در بازی Bird Climb

تا پیش از عرضه Doodle Jump، رانرهای عمودی طرفداران چندانی نداشتند و شاید در نظر برخی افراد بازی های بسیار کسل کننده ای محسوب می شدند. اما استقبال بی نظیر از ایده دودل جامپ موجب رونق ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

تا پیش از عرضه Doodle Jump، رانرهای عمودی طرفداران چندانی نداشتند و شاید در نظر برخی افراد بازی های بسیار کسل کننده ای محسوب می شدند. اما استقبال بی نظیر از ایده دودل جامپ موجب رونق گرفتن این سبک منحصر به فرد گردید و خلاقیت چاشنی گیم پلی عناوین جدید آن شد.

Bird Climb جدیدترین رانر عمودی است که با گیم پلی ای متفاوت تر از عناوین سابق این سبک به دنیای بازی های موبایل پای گذاشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گیم پلی Bird Climb تفاوت چندانی با رانرهای عمودی دیگر ندارد؛ تنها کاری که در آن انجام می دهید اشاره روی صفحه در زمانی مناسب است تا کاراکتر شما در بازی که یک طوطی است، بتواند بدون برخورد با موانع به بالاترین ارتفاعات صعود کند.

Bird Climb 2

منتهی در ابتدای متن در مورد تفاوت Bird Climb با عناوین هم سبکش صحبت کردیم. قابلیت منحصر به فرد این بازی، امکان رقابت همزمان در صعود با رقیبی آنلاین است.

بنابراین صعود به بالا در این بازی کار بسیار هیجان انگیزی خواهد بود. طراحی Bird Climb به شیوه مینیمال صورت گرفته و مجموعا انیمیشن های بسیار نرم و محیط رنگارنگ و دلنشینی را در آن شاهد هستید.

طوطی ها و پرندگان دیگری در بازی هستند که می توانید آنها را به عنوان کاراکتر خود انتخاب کنید. این پرنده ها در ظاهر با هم متفاوتند، با این حال از لحاظ سرعت بال زدن و حرکت تفاوت چندانی بینشان نمی بینید که البته دلیل این کار، برقراری اعتدال در رقابت های آنلاین بوده.

کنترل در بازی بسیار ساده و تنها با یک انگشت صورت می پذیرد، و به طور کلی دو درجه سختی آسان و متوسط را در بازی تجربه خواهید کرد. امتیازات کسب شده نیز همگی در گوگل پلی گیمز و گیم سنتر اپل ثبت خواهند شد. اگر خواستار یک رقابت تنگاتنگ و نفسگیر در صعود به ارتفاعات با دوستان خود هستید، توصیه می کنیم به هیچ وجه Bird Climb را از دست ندهید.

Bird Climb

Bird Climb

سازنده: BoomBit قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 36.2 / 25 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • hosein
    hosein | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    باحاله از این سبک خیلی خوشم میاد

  • dani
    dani | ۳ خرداد ۱۳۹۴

    وباز هم هرچى سخت افزارهاى موبايل قوى تر ميشه ، بازى ها ساده تر ، :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی