ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چرا گوگل تلفن های هوشمند بزرگ را دوست دارد؟

مدتی است که کوچک شدن تلفن های همراه روندی معکوس گرفته و شرکت ها دیگر ترسی از ارائه محصولات عظیم الجثه از خود نشان نمی دهند. گوگل هم از جمله این تولیدکنندگان است که با ارائه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

مدتی است که کوچک شدن تلفن های همراه روندی معکوس گرفته و شرکت ها دیگر ترسی از ارائه محصولات عظیم الجثه از خود نشان نمی دهند. گوگل هم از جمله این تولیدکنندگان است که با ارائه هر نسل جدید، اندکی به اندازه تلفن های هوشمند سری نکسوس افزوده است.

شرکت ساکن مانتین ویو این سری محصولات را به عنوان نماینده سخت افزاری برای اجرای پلتفرم نرم افزاری خود عرضه می کند و حالا اندازه آنها در آخرین نسل به ۶ اینچ رسیده که مرز بین تلفن های هوشمند و فبلت ها به شمار می رود.

مدیر تبلیغات گوگل در مصاحبه با وال استریت ژورنال می گوید تلفن های ب،زرگ باعث افزایش درآمد گوگل از تبلیغات در موتور جستجویش می شوند. ناگفته نماند که در سال های اخیر، بطور موازی همراه با افزایش ترافیک وب موبایل، کسب و کار این شرکت در حوزه تبلیغات جستجو نیز افزایش قابل ملاحظه ای یافته است.

این در حالی است که جستجوهای موبایلی به سختی به خرید منتهی می گردند، چراکه نمایش تبلیغات در نمایشگرهای کوچک این دستگاه ها دشوارتر است و در نتیجه مشتریان علاقه کمتری به اتمام فرایند خرید خواهند داشت.

Sridhar Ramaswamy در این مصاحبه با اشاره به تلفن نکسوس ۶ خود گفت با بزرگتر شدن اندازه تلفن ها، اختصاص فضای مناسب به تبلیغات هم آسان تر می شود. وی البته در عین حال اعتقاد دارد تلفن هایی با این سایز باید عملا تبلت محسوب گردند، چرا که تمام قابلیت هایی که یک تبلت برای شما فراهم می آورد (مثل سر زدن به سایت های مختلف و پر کردن فرم های اینترنتی)، به سادگی از طریق محصولاتی با این اندازه نیز، قابل دستیابی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Yahya
    Yahya | ۳ خرداد ۱۳۹۴

    سیاست های پشت پرده...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی