ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اولین اسکرین شات ها از اپلیکیشن جدید Google Photos منتشر شدند

اگر تا به امروز شک و تردیدهایی وجود داشت که گوگل قصد دارد اپلیکیشن Photos را به صورت مستقل از گوگل پلاس آماده سازی کرده و در اختیار کاربران بگذارد، حال و با توجه به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

اگر تا به امروز شک و تردیدهایی وجود داشت که گوگل قصد دارد اپلیکیشن Photos را به صورت مستقل از گوگل پلاس آماده سازی کرده و در اختیار کاربران بگذارد، حال و با توجه به اسکرین شات هایی که از نسخه آتی این اپ انتشار یافته می توان تردیدهای یاد شده را کنار گذاشت و به یقین رسید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تصاویر مورد بحث هر چند به صورت رسمی مورد تائید گوگل نیستند اما جزئیات آنها به حدی دقیق به نظر می رسد که بعید است غیر واقعی باشند، اگرچه نباید این احتمال را نیز فراموش کرد که تا عرضه ی نسخه ی نهایی Photos به شکل مستقل شاید هنوز برخی موارد دستخوش تغییر گردند.

اپ جدید مورد اشاره دارای رابط کاربری پیاده سازی شده تحت زبان طراحی متریال بوده و به کاربر اجازه می دهد با حرکت انگشت بر روی نمایشگر چندین عکس را به صورت همزمان انتخاب کرده و سپس نسبت به کپی، حذف و... آنها اقدام نماید.

این راهکار در نگاه اول بهتر و مطلوب تر از شیوه ی پیشین است، تا قبل از این فرد ملزم بود انگشت خود را اندکی بر روی صفحه نمایش نگه داشته و سپس اجازه می یافت با چند بار تپ کردن اقدام به انتخاب مجموعه ای از تصاویر کند و حالا گوگل سعی نموده روند مذکور را ساده تر کند.

البته ناگفته نماند در حالیکه ظاهر Photos دستخوش تغییر زیادی شده ولی از شواهد اینطور بر می آید که قابلیت ها و عملکرد آن تا حد زیادی مشابه نسخه ی وابسته به گوگل پلاس خواهند بود.

اندروید پلیس که به عنوان منبع لو دهنده ی این اسکرین شات ها شناخته می شود، در توضیح آنها آورده هنوز امکاناتی مانند جستجوی عکس ها بر اساس فاکتورهایی خاص و پشتیبان گیری خودکار در سر جای خود باقی هستند.

از جمله قابلیت های جدید نیز می توان به روش های تازه برای نمایش مجموعه های تصاویر اشاره نمود و از این پس قادر هستید آنها را بر حسب دسته بندی ماهانه، روزانه و دسته بندی جدیدی با عنوان comfortable view یا "نمای راحت" مشاهده کنید.

ویژگی "auto-awesome" هم با "Assistant" جایگزین شده و در آن امکانات و قابلیت های جدیدی تعبیه گشته اند، این ویژگی می تواند از این پس چندین عکس را به صورت همزمان دریافت و از تصاویر یاد شده مواردی همانند آلبوم، روایت داستانی، انیمیشن و کلاژ بسازد.

باید منتظر ماند و دید ساکنین مانتین ویو اپ جدید خود را طی هفته جاری و در جریان رویداد Google I/O منتشر می سازند یا ترجیح می دهند آن را پس از این مراسم و در زمان دیگری در اختیار عموم قرار دهند.

Google-Photos-1 Google-Photos-2 Google-Photos-3 Google-Photos-4 Google-Photos-5 Google-Photos-6 Google-Photos-7 Google-Photos-8 Google-Photos-9 Google-Photos-10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • محمد
    محمد | ۴ خرداد ۱۳۹۴

    هیچ اپلیکیشنی برای عکس بهتر از آلبوم سونی نییت ..الان که کاستوم رام نصب کردم فهمیدم .. تمام ماذکت و زیرو رو کردم هیچ برنامه ای راحتتر از آلبوم نییت .. سرعتش به طرز عجیبی بالاس .. با پینچ زوم کوچیک و بزرگ میشه .. همه رو به ترتیب تاریخ میچینه .. هیدن میکنه .. حالت آلبوم داره ..حالت لوکیشن داره ..ذحالت چهره داره .. اسلاید شوی سنس می ش واقعا بی نظیره .. اگه فوتو گوگل مثل البوم سرعتش زیاد شه خیلی خوب میشه ..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی