ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیاتک کیت LinkIt ONE را برای استفاده توسعه دهندگان عرضه کرد

در میان شرکت هایی که علاقه دارند وارد بازار گجت های پوشیدنی و البته اینترنت اشیا گردند، نام مدیاتک را نیز باید جای داد. این شرکت به تازگی یک کیت توسعه به نام LinkIt One تهیه کرده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

در میان شرکت هایی که علاقه دارند وارد بازار گجت های پوشیدنی و البته اینترنت اشیا گردند، نام مدیاتک را نیز باید جای داد. این شرکت به تازگی یک کیت توسعه به نام LinkIt One تهیه کرده و با قیمت ۷۹ دلار نیز آن را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. همانگونه که گفتیم، این کیت به توسعه دهندگان کمک خواهد کرد تا بتوانند محصولات خود را برای پوشیدنی های الکتریکی و همچنین گجت های مبتنی بر اینترنت اشیا آماده سازند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کیت LinkIt One از چیپست Aster 2502 بهره می گیرد که دارای ۴ مگابایت فضای ذخیره سازی و همچنین ۴ مگابایت حافظه ی رم است. سیستم-بر-چیپ مذکور همچنین از ارتباطات GMS، Wi-Fi و Bluetooth LE پشتیبانی به عمل می آورد.

معاون ارشد آزمایشگاه های مدیاتک می گوید: «از این کیت می توانید برای طراحی هر گونه گجت پوشیدنی و یا ابزارهای مرتبط با اینترنت اشیا بهره گیرید.»

مدیاتک با عرضه LinkIt One تلاش دارد تا توجه توسعه دهندگان و کارآفرینانی که قصد شروع از گاراژهای خانه خود دارند را جلب نموده و به آنها کمک کند تا «تحول بعدی» را بیافرینند. نکته جالب اینکه پیش از این، صرفا نام مدیاتک را زمانی می شندیم که در خصوص چپست های بکار رفته در تلفن های هوشمند و تبلت ها سخن می گفتیم.

ذکر این نکته نیز لازم است که اگرچه محصولاتی نظیر LinkIt One بازار چندان بزرگی ندارند اما چنین موضوعی به هیچ عنوان به معنای آن نیست که کیت مورد بحث، کاملا بی رقیب است. صرفا ماه گذشته بود که خبر معرفی یک بورد کامپیوتری ۹ دلاری به نام CHiP را برایتان نوشتیم. باید منتظر ماند و دید توسعه دهندگان چگونه از قابلیت های به کار رفته در کیت توسعه بهره خواهند گرفت و چه محصولاتی را در زمینه ی اینترنت اشیا خواهند ساخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمدامین
    محمدامین | ۵ خرداد ۱۳۹۴

    لوگوی Open Hardware هم که داره!!!

  • xoder
    xoder | ۵ خرداد ۱۳۹۴

    این هم اطلاعاتی بیشتر از این چیپست آستر که مدیاتک تولید کرده !
    اندازش رو با اندازه سیم کارت مقایسه کنید ...

  • xoder
    xoder | ۵ خرداد ۱۳۹۴

    چیپ 9 دلاری که تقریباً کار اینو میکنه 70 دلار ارزونتره که !
    یا رسپبری پی 2 که چندین برابر این قدرت داره و قیمتشم نصف اینه ... برای همشون هم میشه با اسمبلی برنامه نوشت
    باید صبر کرد هواوی اون پلترم 10 کیلو بایتیش رو بده سپس کمپانی ها بر اساس اون برد هایی رو عرضه خواهند کرد ! که اون موقع فکر کنم قیمت این LinkIt One ارزونتر میشه ...
    نمیدونم چرا این همه قیمت گذاشتن روی بردی که رسپبری پی قدرتدش از اون بیشتره ! حداقل رم و فضای زخیری سازیش 100 برابر بیشتره ...

مطالب پیشنهادی