ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

شبیه ساز لکوموتیورانی در Train Driver 15

شبیه سازی دنیای واقعی، همیشه یکی از رویاهای بازی سازان بوده که این روزها به کمک موتورهای گرافیکی قدرتمند به یک حقیقت تبدیل شده. Alexandru Marusac از توسعه دهندگان شیفته سبک شبیه سازی است که قبلا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

شبیه سازی دنیای واقعی، همیشه یکی از رویاهای بازی سازان بوده که این روزها به کمک موتورهای گرافیکی قدرتمند به یک حقیقت تبدیل شده. Alexandru Marusac از توسعه دهندگان شیفته سبک شبیه سازی است که قبلا با آثار خوب او همچون Bus Simulator 2015 و Truck Simulator 3D در دیجیاتو آشنا شده ایم.

Train Driver 15 بازی جدید این بازیساز خلاق است که این بار به شبیه سازی لکوموتیورانی پرداخته و گیمر را پشت سکان هدایت قطارهای سنگین و عظیم الجثه قرار می دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

برجسته ترین نکته در مورد این بازی، جزئیات باورنکردنی است که در محیط و طراحی قطارها می بینید. در 15 Train Driver محیط درون و بیرون قطارها به دقت شبیه سازی شده و بسته به نوع قطار (دیزلی، برقی، موتور بخار، قطارهای باربری یا زیرزمینی) سبک متفاوتی از کنترل را تجربه می کنید.

screen640x640 (2)

لوکیشن های بازی از مکان های واقعی الهام گرفته شده اند و در طول بازی از خطوط ریلی کشورهایی مثل آمریکا، آلمان، فرانسه، استرالیا و ... گذر می کنید و می توانید با تعویض دوربین، از مناظر شهری، کوهستانی یا صحراهای اطراف لذت ببرید.

بازی به غیر از حالت گردش آزاد، تعدادی مأموریت هم دارد که باید در زمانی محدود مسافران را به مقصدشان برسانید. کنترل سرعت قطار، تعویض خطوط ریلی و باز و بسته کردن درب ها کاملا به دستان خودتان سپرده شده و در زاویه دوربین Cockpit قادر خواهید بود که تجربه ای مثل هدایت نمونه واقعی قطار داشته باشید.

Train Driver 15 حالت آنلاین هم دارد که در آن می توانید با دوستان خود در کسب امتیاز رقابت کنید. اگر همیشه دوست داشتید که بدانید در کابین هدایت لکوموتیو چه می گذرد، توصیه می کنیم به هیچ وجه این شبیه ساز بی نظیر را از دست ندهید.

Train Driver 15

Train Driver 15

سازنده: Alexandru Marusac قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 79.8 / 50.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • غلامرضا
    غلامرضا | ۶ خرداد ۱۳۹۴

    با سلام وخسته نباشید بشما یکبار از استاد قاسمی تقاضا کردم بهنگام معرفی بازی یا اپلیکیشن اندروید وiosیک جستوجو شود معادل وینفونیش نیزبه کاربران ویندوز فونی ثعرفی شود که متاسفانه پشت گوش انداخته شد حالا سه تا بازی معدل بازی معرفی شده در استور مایکروسافت موجود است
    1-train driving simulator
    2-train simulator3D
    3-metro train simulator 20@

  • omid3963
    omid3963 | ۶ خرداد ۱۳۹۴

    اقتضاح بود!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی