ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل هوشمند +Z3 از سونی با ۱۰ دقیقه شارژ، ۵.۵ ساعت کار خواهد کرد

تکنولوژی Quick Charge یا شارژ سریع که از سوی کوالکام معرفی شد، یکی از بهترین فناوری های اخیر بوده که به کاربران اجازه می دهد با اتصال موبایل خود به شارژر و در مدت ۳۰ دقیقه، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

تکنولوژی Quick Charge یا شارژ سریع که از سوی کوالکام معرفی شد، یکی از بهترین فناوری های اخیر بوده که به کاربران اجازه می دهد با اتصال موبایل خود به شارژر و در مدت ۳۰ دقیقه، بتوانند تقریبا نیمی از ظرفیت باتری را پر نمایند.

از طرف دیگر روز گذشته، سونی از +Z3 پرده برداشت؛ این موبایل نیز از فناوری Quick Charge بهره می برد اما نکته اینجاست که شارژر این تلفن هوشمند که با کد UCH10 شناخته می شود، می تواند در مدت ۱۰ دقیقه، +Z3 را برای ۵.۵ ساعت آماده به کار نگه داشته و اگر موبایل مذکور را برای مدت ۴۵ دقیقه به شارژر نگه دارید، می تواند برای یک روز در خود انرژی ذخیره نماید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نکته ی عجیب و یا شاید جالب اینکه شارژر UCH10 صرفا با نسخه ی تک سیم کارت و معمولی +Z3 کار کرده و کاربران نسخه دو سیم کارت این موبایل، از چنین قابلیت هایی محروم خواهند بود.

از طرف دیگر نیز هنوز کاملا مشخص نیست که شارژر UCH10 با موبایل یاد شده همراه بوده و یا به شکل جداگانه به فروش می رسد. سونی اذعان دارد این شارژر که در رنگ های مشکی و سفید موجود خواهد بود، با موبایل Z3 Compact نیز همخوانی داشته و کاربران آن تلفن هوشمند نیز می توانند شارژر را تهیه کرده دستگاه خود را به شکل سریعتری با آن شارژ نمایند.

UCH10-white-w600

جدا از بحث شارژر اما، همانطور که روز گذشته نیز برایتان نوشتیم، +Z3 می تواند عمر باتری تا دو روز را تضمین نماید و احتمال می دهیم بتوان با استفاده ی معمولی و تقریبا سنگین، از این موبایل تا دو روز بهره گرفت نه صرفا استفاده ای کاملا سبک.

به نظر می رسد عمر باتری بیشتر و شارژ سریع، از مهم ترین بخش هایی هستند که سونی در عرضه موبایل جدید به آنها توجه نموده و مشخصا می تواند نظر کاربرانی را که به این موضوع اهمیت می دهند را به خود معطوف نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • HO3EIN-1
    HO3EIN-1 | ۶ خرداد ۱۳۹۴

    خوب طرفدارای اپل و سامسونگ بیایید چرت و پرت بگید و اشکال الکی در بیارید.

  • مردان عربی
    مردان عربی | ۶ خرداد ۱۳۹۴

    هههههههه من زد3 کامپکت دارم اگ اومد حتما میخرم ولی گوشیم با شارژر خودش ت 2 ساعت فول میشه ولی ی ساعت بهتره اگ ب زد3 هم میخورد عالی میشد درضمن دنیا دو روزه حرص نخورید جوانان عزیز...

  • mohsensalare
    mohsensalare | ۶ خرداد ۱۳۹۴

    هی میگید اس 6 اس6 میدوند دوربین اس6 چرا به آیفون نزدیک شده
    اقایون خانوما چیپست 64بیتی
    دوربین به سخت افزار نیاز داره
    آیفون 64بیتی پس دوربین 8مگاپیکسلش عالیه
    تو یوتیوب کیفیت دوربین ها رو ببینید
    آلجی سامسونگ اپل و حالا سونی کیفیت عالی رو رد کردند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی