ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک پیام کوتاه می تواند Messages را در آیفون از کار بیاندازد

در اصطلاحات کامپیوتری و همچنین برنامه نویسی یک مجموعه از متون شامل کاراکترهای مختلف "استرینگ" خطاب می گردد و حالا کاربران دیوایس های اپل متوجه شده اند دریافت یک استرینگ یا رشته ای از کاراکترهای ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

در اصطلاحات کامپیوتری و همچنین برنامه نویسی یک مجموعه از متون شامل کاراکترهای مختلف "استرینگ" خطاب می گردد و حالا کاربران دیوایس های اپل متوجه شده اند دریافت یک استرینگ یا رشته ای از کاراکترهای مشخص بر روی اپلیکیشن Messages آیفون، می تواند سبب گردد از ورود به اپ یاد شده جلوگیری به عمل آمده و در برخی مواقع موبایل کرش کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

افرادی که استرینگ مورد بحث برایشان در زمان باز بودن Messages ارسال گشته قادر به خروج از اپ یا رفتن به دیگر مکالمات نبوده اند و کسانی که این رشته از کاراکترها را روی لاک اسکرین شان دریافت نموده اند گفته اند دیگر نتوانسته اند Messages را باز نمایند.

کمی پس از انتشار موضوع فوق در اینترنت برخی از کاربران اقدام به شیطنت با آن کرده و با ارسال کدهای مذکور به دیگران دسترسی آنها به مکالمات شان را غیر ممکن نموده اند.

جالب اینجاست که پس از فرستادن استرینگ مشکل ساز در صورتیکه پیغام دیگری از سوی همان فرستنده ارسال گردد کلیه مسائل برطرف می شود. ضمناً فرستاده شدن کاراکترهای مخرب از طریق اپلیکیشن مقیم Messages و یا دیگر ابزارهای ویژه پیامک اثری یکسان خواهد داشت.

این گفته بدان معناست که شما می توانید از طریق محصولات تحت پلتفرم اندروید و حتی ویندوز فون هم استرینگ مورد اشاره را برای یک آیفون ارسال کرده و صاحبش را به دردسر بیاندازید.

کارشناسان ذکر نموده اند در برخی موارد و چنانچه پیغام از طریق سرویس iMessage فرستاده شده باشد، قادر خواهید بود از طریق یک کامپیوتر مک و ارسال پاسخی برای آن مشکل را مرتفع سازید، بدیهی است که متن پاسخ تان اهمیت خاصی ندارد و حتی عبارت سلام (Hi) نیز برای اینکار کفایت می کند.

در صورت عدم دسترسی به مک ارسال پیغام به فرستنده استرینگ از طریق share sheet (کادری که پس از فشردن دکمه ی Share در سایر اپ ها باز می شود) و یا تقاضای فرستادن پیامک از طریق سیری نیز می توانند موثر واقع گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • hemn
    hemn | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

    راه حل: اگر شخصی برای شما پیام مخرب را فرستاد نگران نباشید مراحل زیر را به درستی انجام دهید تا مشکل به طور کامل حل شود فقط توجه کنید که بعد از حل این مشکل پیام های شما ممکن است پاک شود.
    بعد از دریافت پیام مخرب گوشی شما ریبوت میشود فقط کافیست بعد از بالا آمدن سیستم عامل به قسمت تنظیمات گوشی رفته سپس بر روی General کلیک کنید، به قسمت date and time رفته و گزینه Set Automatically را خاموش کنید.سپس به صورت دستی در قسمت time zone تاریخ گوشی خود را به یک ماه یا بیشتر از تاریخ دریافت پیام تغییر دهید. سپس از این قسمت خارج شوید و به قسمت تنظیمات رفته در همان صفحه اول به پایین صفحه رفته و به بخش messages رفته سپس بر روی گزینه keep messages کلیک کرده و آنرا بر روی ۳۰days قرار داده و delet را زده.
    به همین سادگی مشکل برطرف خواهد شد و دیگر مشکلی در مسیجینگ دیده نخواهد شد.
    همچنین روش دیگری نیز برای رفع این مشکل وجود دارد که در برخی موارد مشکل را به راحتی بدون پاک شدن مسیج ها حل کرده است. برای اینکار فقط کافیست از طریق گیرنده پیام مخرب مسیجی با هر محتوایی مثلا “سلام” را برای شخصی که مسیج مخرب را فرستاده بفرستید. برای اینکار باید به برنامه notes گوشی رفته و متنی با محتوای “سلام” بسازید سپس بر روی دکمه share در پائین همان صفحه کلیک کنید و برنامه messages را انتخاب کرده و برای شخص مورد نظر همان شخصی که مسیج مخرب را فرستاده ارسال کنید. بعد از مدتی مشکل شما حل میشود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی